فرمانده ناحیه مقاومت ثارالله در گردهمایی سرگروههای جهادی بر اهمیت تقویت روحیه بسیجی تأکید کرد .
کد خبر: ۹۲۷۹۲۵۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، "سرهنگ پاسدار سید امیر حسینی" فرمانده ناحیه مقاومت ثارالله در گردهمایی سرگروههای جهادی بر اهمیت تقویت روحیه بسیجی تأکید کرد .
امیرحسینی گفت:  نکته‌ای که من وشما به عنوان رهروان ولایت باید دنبال کنیم این است که علاوه بر بازخوانی سیره امام خمینی (ره) به عنوان مردی که این مسیر را به روی آزاد مردان گشود این هست که، به خودمان تذکر بدهیم در امر تحول خواهی چه کار کنیم و این نکته تحول خواهی که از ویژگی بارز آن امام راحل که مغفول مانده توجه کرده و آن را عملی کنیم.
وی تصریح کرد: این ویژگی همان ویژگی است که انسان ذلیل و بدون عزت را به خلیفه الله بودن می‌رساندو ملتی را که فقط دغدغه تامین نیاز‌های ابتدایی و مادی را داشت و اوج قله افتخار می‌رساند که آرمان‌های جهانی و بلند دارد که همان آرمان‌های امام است که رهبر معظم انقلاب فرمودند: اگر آن را کنار بگذاریم سیلی خواهیم خورد.

امیرحسینی در ادامه گفت: تمامی کسانی که در اسلام مبارزه سیاسی کردند و یا آن را رهبری کردند همگی یک مشکل اساسی داشتند و آن هم نداشتن مدلی برای حکومت اسلامی که بیان می‌کردند بود مانند سید جمال اسد آبادی یک مبارز مسلمان، دلیر، شجاع بود، ولی به دلیل نداشتن یک مدل اسلامی موفق نشد.
مدلی که می تواند در انقلاب اسلامی معجزه کند مدل پیامبر (ص) در مدینه است، پیامبر (ص) در مدینه ۹ مسجد داشتند مثل مسجد عقیق، مصلی و ... که  مبنای حکومت اسلامی در مدینه النبی و در حکومت جهان اسلام در اوایل بر پایه مسجد بود که این نقش مساجد را بارز می‌کند، همانطور که اوایل انقلاب مبنای حرکت انقلاب اسلامی مسجد بود، که نشان از اهمیت آن داردکه باید به آن توجه ویژه‌ای شود که پایگاه و ائمه جماعت می‌توانند در آن نقش موثری و بارزی داشته باشد.

ارسال نظرات