خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در مسیر خدمت به انقلاب، تعطیلی و بازگشت معنا ندارد، گفت: امروز دوستان انقلاب باید در عرصه خدمات اجتماعی ورود کنند و حضور داشته باشند، همانند خدماتی خوبی که در عرصه زلزله و سیل و دیگر اتفاقات اجتماعی شاهد آن بودیم.
کد خبر: ۹۲۷۹۲۶۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱

تعطیلی و بازگشت  در مسیر خدمت به انقلاب معنا نداردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی در دیدار با سردار دقیقی مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به نقش مهم امام خمینی(ره) در مدیریت جنگ، اظهار داشت: امروز نیازمند آن هستیم که روش مدیریتی حضرت امام(ره) مورد بررسی قرار گیرد و به عنوان الگو معرفی شود.

وی با بیان اینکه امام(ره) به نور الهی حرکت کردند و موضع‌گیری داشتند، گفت: یکی از کارهای حضرت امام(ره) زنده کردن روح ایمان در جوان‌های آن دوران بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: جوانانی که امام(ره) آنها را احیا کرد و محبت و ایمان را در درون آنها شعله‌ور ساخت، امروز تبدیل به بزرگ‌ترین پشتیبانان نظام اسلامی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه وجود این نیروهای انقلابی و حزب اللهی مایه آرامش در تنگناها و نگرانی‌ها است، مطرح کرد: دفاع مقدس با تمام سختی‌هایی که همراه بود، اما تبدیل به یک دانشگاه عظیمی برای تربیت جوانان شد.

شعبانیو تصریح کرد: یکی از خوبی‌های بسیج و سپاه این است که خدمت‌رسانی‌ها تعطیل بردار نیست و حتی پس از بازنشستگی هم این خدمات ادامه دارد.

وی یکی از اعجاز امام خمینی(ره) را تربیت و رشد جوانان به خصوص در دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: افرادی که در آن دوران درگیر با جنگ و جهاد بودند امروز به پشتوانه‌ای ماندگار و ارزشمند برای نظام اسلامی تبدیل شده‌اند.

امام جمعه همدان با تاکید بر لزوم تربیت نسل فعلی برای آینده انقلاب، عنوان کرد: کاری که امام(ره) انجام داد، تربیت کردن نیرو برای ۳۰ سال آینده کشور بود، بنابراین امروز نیز باید این مهم در دستور کار قرار گیرد تا جوانان امروز، برای ۳۰ سال آینده کشور و انقلاب آماده شوند.

وی با بیان اینکه در مسیر خدمت به انقلاب، تعطیلی و بازگشت معنا ندارد، مطرح کرد: امروز دوستان انقلاب باید در عرصه خدمات اجتماعی ورود کنند و حضور داشته باشند، همانند خدماتی خوبی که در عرصه زلزله و سیل و دیگر اتفاقات اجتماعی شاهد آن بودیم.

شعبانی این گونه اقدامات را زمینه ساز ایجاد امید در جامعه و در بین مردم دانست و گفت: امروز دشمن در جبهه ایجاد ناامید کردن جامعه در حال تلاش و برنامه ریزی است، بنابراین باید در این میدان برای ایجاد اعتماد و امید در بین مردم تلاش کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات