به مناسبت هفته دفاع مقدس:

سومین اردوی جهادی بسیج ادارات استان در مناطق کم برخوردار / سیلاب کلوار طعم خدمت بی منت را چشید

به مناسبت هفته دفاع مقدس سومین اردوی جهادی سازمان بسیج ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه کمتر برخوردار سیلاب کلوار بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۹۲۶۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری کهگیلویه و بویراحمد، مسوول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح استان در آیین اعزام کاروان اردوی جهادی به منطقه سیلاب کلوار گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس سومین اردوی جهادی با هم افزایی سازمان بسیج اقشار ذیل ستاد تخصصی بسیج اقشار و با محوریت سازمان بسیج ادارات استان برای خدمات رسانی به مردم منطقه کم تر برخوردار و آسیب پذیر سیلاب کلور برنامه ریزی شد.

سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو افزود: این اردوی دو روزه ( 2 و 3 مهرماه 99) با مشارکت مدیرکل امور روستایی استانداری، فرمانداری مارگون، اداره کل نوسازی مدارس استان ، سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح, بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح, بسیج دانش اموزی سپاه فتح, معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح، کمیته امداد، دامپزشکی، هلال احمر، جهاد کشاورزی ، حمل و نقل پایانه ها و  گروه جهادی معراج و همراهی تعدادی از خیرین استانی برگزار و افزون بر 500 بسته معیشتی، 180 بسته لوازم التحریر و 70 بسته لوازم ورزشی برای کلیه روستاهای تابعه منطقه سیلاب کلوار ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه سه تیم پزشکی خدمات پزشک عمومی، دندانپزشکی، بینایی سنجی، تب سنجی و آموزش مقابله با کرونا را ارائه خواهند کرد، افزود: واکسیناسیون دام و طیور، مشاوره دینی و فرهنگی با حضور روحانیون، افتتاح تجهیز نمادین یکی از مدارس منطقه در بحث وسایل سرمایشی از دیگر خدماتی است که به مردم این مناطق به صورت رایگان ارایه  شد.

سرهنگ ارسلان جو ابراز داشت: پیگیری و بهسازی جاده های روستایی و آسفالت پنج کیلومتر از جاده سیلاب کلور تا چند ماه آینده محقق خواهد شد.

وی گفت: سرکشی از خانواده شهدا از دیگر برنامه این اردوی جهادی بود.

سرهنگ ارسلان جو در پایان از همه مسئولان دستگاه های اجرایی استان که در این اردو و سایر اردوهای جهادی فعالیت و مشارکت دارند تقدیر کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با این اقدامات در راستای حل مشکلات مردم در مناطق کم تر برخوردار استان گام برداریم.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در حاشیه خدمات رسانی به مردم منطقه سیلاب کلوار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:  در این اردوی جهادی  500 خانوار از خدمات گوناگون پزشکی و معیشتی ، فرهنگی و  ... بهر مند شدند.

سرهنگ پاسدار ارژنگ تندپور بیان کرد: بعد از افتتاح و تجهیز مدرسه سیلاب کلوار با حضور مسئولین استانی و شهرستانی دانش آموزان مدرسه مربوطه با در دست داشتن عکس هایی از شهدا و دفاع مقدس اقدام به خواندن سرود دفاع مقدس نمودند و در پایان نیز از همه دانش آموزان تجلیل به عمل آمد.

وی گفت: در پایان این اردو جلسه ای در مسجد سیلاب کلوار با حضور مدیران و دستگاه دهای مربوطه برگزار و مسئول سازمان بسیج ادارات ضمن تشریح اقدامات انجام شده در این اردوی دو روزه مشکلات  عمومی و عام المنفعه منطقه را صورتجلسه و جهت پیگیری و رفع مشکلات مذکور با استحضار استاندار و فرمانده سپاه فتح خواهد رساند.

 مسئول سازمان بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از دستگاه های مشارکت کننده در این اردوی جهادی خواستار توجه ویژه مسئولین در بحث محرومیت زدایی مناطق کمتر توسعه پافته استان شدند.

 

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات