برگزاری یادواره شهدا تلنگری برای همه مسئولان است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان سلسله گفت: برگزاری یادواره شهدا برای غصه خوردن و اشک ریختن نیست بلکه تلنگری برای همه مسئولان است
کد خبر: ۹۲۷۹۲۷۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، یادواره  شهید علی مراد سلیمانی   با حضور جمعی از مردم روستای مومن آباد در منزل خانواده شهید برگزار شد.

 سرهنگ محمود یوسفوند فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان سلسله در این مراسم با اشاره به لزوم برگزاری این قبیل مراسمات گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم برای ما، انتقال صحیح ارزش های دفاع مقدس به عنوان مهمترین اتفاقی که در تاریخ انقلاب حادث شد به نسل های بعد است تا نسل های جوان بدانند دفاع ما برای چه بود، شهدا که بودند و برای چه شهید شدند و هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای برگزاری یادواره شهدا است.


وی با تاکید بر اینکه، برگزاری یادواره شهدا برای غصه خوردن و اشک ریختن نیست بلکه تلنگری برای همه مسئولان است تا بدانند چگونه به این مقام رسیده‌اند اظهار داشتند؛ دفاع مقدس برگرفته از فرهنگی غنی عاشورا و گنجینه ای تمام نشدنی از حماسه و ایثار است که با آن توانستیم حماسه ای جاودان خلق کنیم.


یوسفوند افزود: اگر نقش آفرینی خانواده شهدا در پشت جبهه و در بحث تعلیم و تربیت فرزندان، مدیریت خانواده و پشتیبانی از جنگ نبود، این پیروزی ها در جنگ میسر نمی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار