مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) دشتستان:
حجت الاسلام ابوذر شاد اظهار داشت: یکی از رازهای درخشش و ماندگاری شهدا، برخورداری از گفتمان الهی و قرآنی بود.
کد خبر: ۹۲۷۹۳۰۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان، با تاکید بر اینکه نسل جوان امروز بعنوان سنگرنشین انقلاب برای ایفای شایسته نقش پاسداری از خون شهدا است، گفت: جوانان باید بدانند که راز ماندگاری قصه جانفشانی شهدا چیست تا بتوانند با الهام از گفتمان شهدا طی طریق نموده و امانت دار خوبی باشند.
وی تصریح کرد: یکی از رازهای درخشش و ماندگاری شهدا عبارت است از برخورداری از گفتمان الهی و قرآنی، که بر اساس آن دریافته بودند در این راه چه بکشند و چه کشته شوند، چه پیروز شوند و چه به فوز شهادت برسند در هر صورت در پیشگاه خدا ماجورند و شکست معنا ندارد، لذا حرکت جهادی و شهادت طلبانه ی آنان تا رسیدن به هدف، پیوسته ادامه داشت.
حجت الاسلام ابوذر شاد اذعان داشت: دومین راز ماندگاری قصه پاسداری شهیدان سالیان دفاع مقدس، عبارت است از برخورداری از بنیه فکری و معنوی که منشا آن انس با مناجات هایی بود که سرشار از معارف الهی و عرفان و معنویت هست و اساساً اهل بیت (ع) مسائل فکری و عقیدتی را در قالب هنر مناجات به شیعیان خود منتقل نموده اند، لذا کلاس اخلاق و عقیده شهدا، مناجات است.
شاد ادامه داد: یکی دیگر از رازهای ماندگاری قصه جانبازی شهدا این بود که آنان یک استراتژی نوین دفاعی را به دنیا مخابره کردند که محاسبات اندیشکده های نظامی غرب و شرق را با چالش جدی مواجه نمود و در این استراتژی فارغ از امکانات جنگی و نیروی انسانی مقوله ایمان به غیب نقش اساسی دارد.
این مقام مسئول در پایان گفت: شهدا در آن مقطع در برابر جهالت زمانه خود تمام قد ایستادند تا پرده جهالت را بزدایند و ماهیت کفر و نفاق را افشا و رسوا کنند و جاهلانی که متاثر از دنیا طلبی و استکبار طلبی آمده بودند تا انقلاب نوپای ما را از پا بیندازند را ادب کرده و ارزش های الهی را فریاد زده و احیا کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها