خبرهای داغ:
در آئین مهمانی لاله های کوهرنگ عنوان شد:

وظیفه ما ادامه راه و سیره شهدا است

جانشین فرمانده ناحیه بسیج کوهرنگ گفت: شهدا دارای قداست و منزلت خاصی هستند، آنان پیام واقعی حضرت امام خمینی(ره) را درک کردند و وظیفه ما در شرایط کنونی ادامه راه و سیره و منش آنهاست.
کد خبر: ۹۲۷۹۳۶۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛به مناسبت چهلمین سالروز دفاع مقدس، آئین غباررویی و عطرافشانی گلزار شهدای شهر چلگرد با حضور مردم و مسئولین این شهرستان در گلزار شهدای شهر چلگرد برگزار شد.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ درحاشیه این  مراسم، فرهنگ ایثار و شهادت را به عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی ترین مفاهیم الهی و نتیجه والاترین ارزش هایی برشمرد،که یک انسان متعهد می تواند به این مقام دست یابد.

اسماعیل زاده در ادامه، نقش بی بدیل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در تثبیت استقلال کشور و هویت دینی و ملی را اساسی ترین رکن و پایه گذار یک جامعه مستقل و ضد استبداد عنوان کرد.

وی  با بیان اینکه، شهدا با ایثار و از خودگذشتگی در راه بی پایان سعادت و رستگاری قدم گذاشتند، عنوان کرد: بی شک انتخاب این نوع زندگی اخروی تنها راه نجات بخش تمامی انسان‌ها است.

این مقام مسئول اظهارداشت : شهدا دارای قداست و منزلت خاصی هستند آنان پیام واقعی حضرت امام خمینی(ره) را درک کردند و در گمنامی مسیر وصل به خدا را طی کردند.وظیفه ما در شرایط کنونی ادامه راه و سیره و منش آنهاست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار