خبرهای داغ:

هر کس در راستای آرامش و آسایش مردم قدمی بردارد رزمنده و مدافع است.

سردار رشید زاده فرمانده لشکر زرهی 8 نجف اشرف در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هر کس در راستای آرامش و آسایش مردم قدمی بردارد رزمنده و مدافع است.
کد خبر: ۹۲۷۹۳۸۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در گلستان شهداء نجف آباد و با حضور کلیه ارگان ها و سازمان ها و همینطور نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.در این مراسم سردار سیف الله رشیدزاده فرمانده لشکر زرهی 8 نجف اشرف به بیان نکاتی پیرامون هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

رشیدزاده گفت:هفته دفاع مقدس  و گرامیداشت آن صرفا مربوط به رزمندگان دوران گذشته نمی باشد و هر کسی در جهت ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و همینطور آسایش و امنیت مردم قدمی بردارد رزمنده و مدافع محسوب می شود.

فرمانده لشکر 8 زرهی نجف اشرف تاکید کرد، از دوران دفاع مقدس باید به عنوان یک الگو موفق در اداره کشور استفاده کرد زیرا ما در آن دوران با محدودیت های فراوان و تحریم های نظامی موفق به اداره جنگ به نحوه شایسته شدیم و در واقع اعتقاد به توان و ظرفیت داخلی منجر به این امر گردید و امروز نیز در اداره کشور ما نیازمند همین دید و تفکر می باشیم و الگو برداری از دروان دفاع مقدس میتواند به تحقق این امر کمک شایانی کند.

سردار رشید زاده در ادامه با تاکید بر آیاتی از قرآن کریم افزود، هر قومی که از رهبران خود پیروی و تبعیت کند موفق و سربلند خواهد بود و در غیر این صورت موفقیتی کسب نخواهد کرد.وی به نیروهای مسلح کشور اشاره کرد که با تبعیت از رهبری موفق به کسب پیشرفت های شگرفی در عرصه نظامی شده اند و در سایر امورات کشور نیز باید این تبعیت رخ دهد.

 

ارسال نظرات