به مناسبت هفته دفاع مقدس، گلزار شهدای بهشت فاطمه اردبیل با حضور جمعی از مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی غبارروبی و گلباران شد.
کد خبر: ۹۲۷۹۳۹۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱

گلزار شهدای اردبیل به مناسبت هفته دفاع مقدس غبارروبی و گلباران شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،  یاسر شاهی  امروز در این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ این مراسم همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس و با حضور جمعی از مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی در گلزار شهدای بهشت فاطمه به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با نثار فاتحه و ادای احترام با شاخه گل  برگزار شد.

وی افزود: رزمندگان 8 سال دفاع مقدس چنان حماسه‌ای آفریدند که اقتدار و عظمت کنونی ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های آنان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بیان کرد: شهدا ایثار و از خود گذشتن را با نثار جان خویش در راه حق و حقیقت تفسیر کردند و امروز وظیفه ما زنده نگاه‌داشتن این ارزش‌هاست.

شاهی تصریح کرد: نقش شهادت نقشی تاثیرگذار است و مرور معارف دفاع مقدس، مرور ارزش‌های والای انسانی و دینی است و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا بر همه ما واجب است و باید به دور از هرگونه تعارف و برنامه ظاهری واقعیت نقش شهدا و ایثارگران را پر رنگ کنیم.

وی با اشاره به اینکه آزادگان در راستای اهداف بلند خویش تا پای جان ایستادگی کردند، گفت: شهدا، جانبازان و آزادگان تاریخ عملی و عینی ایثار به شمار می‌روند و می‌توانند گویای تاریخ شفاهی دفاع مقدس را انتقال دهند.

ارسال نظرات