سعید زعفری هشجین
دستگاه قضایی استان اردبیل و با همراهی سازمان‌ها و نهادهای مربوطه باید در اسرع وقت وضعیت کارخانه نئوپان خلخال را تعیین تکلیف کنند.
کد خبر: ۹۲۷۹۳۹۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷

وضعیت کارخانه نئوپان خلخال باید تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه امروز در حاشیه جلسه شورای اداری استان اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت باید در ماه‌های پایانی خدمت خود که به عنوان ماه های طلایی دوران فعالیت شناخته می‌شود با عزمی راسخ و روحیه جهادی به سوی حل مشکلات گام بردارد.

وی با بیان اینکه نهادها و سازمان‌ها باید خلاق باشند افزود: با توجه به اینکه نهادها و سازمان‌های دولتی در حل بسیاری از مشکلات و مسائل مردم و جامعه نقش ویژه‌ای دارند باید این نهادها و سازمان‌ها به جای انتظار برای دریافت برنامه‌ای از سوی مرکز مدیریتی با خلاقیت، ابتکارات و نوآوری وارد میدان عمل شود.

رئیسی با اشاره به وضعیت کارخانه نئوپان خلخال تصریح کرد: دستگاه قضایی استان اردبیل و با همراهی سازمان‌ها و نهادهای مربوطه باید در اسرع وقت وضعیت کارخانه نئوپان خلخال را تعیین و تکلیف کنند.

رئیس قوه قضاییه با تأکید بر اینکه به هیچ عنوان تخلفات در تعاونی‌ها قابل قبول نیست بیان کرد: با توجه به اینکه تعاونی‌ها می‌توانند در پیشرفت اقتصادی و حل بسیاری از مشکلات حوزه‌های مختلف جامعه نقش موثری داشته باشند تخلفات در تعاونی‌ها به هیچ عنوان قابل قبول نیست و در این راستا دستگاه قضایی باید در مقابل تمام تخلفات ایستاده و برخورد جدی در انتظار متخلفان باشد‌.

وی برخورد با قانون شکنی توسط ادارات و سازمان‌ها را امری ضروری دانست و اظهار کرد: برخورد با هرگونه قانون شکنی توسط ادارات و سازمانها امری ضروری است و همچنین در کنار این مسئله باید به مسئله زمین خواری نیز توجه جدی شود و هرگونه شهرک سازی باید با مجوز قانونی انجام شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار