فرمانده سپاه میانه از دفاع مقدس به عنوان لیله القدر انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: دفاع مقدس، هویت و شناسنامه انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۷۹۴۱۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی در جلسه بصیرت افزایی بسیجیان شهرداری میانه، با اشاره به آثار و برکات و دستاوردهای تمام نشدنی دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: گذر زمان هرگز نمی تواند چهره تابناک دفاع مقدس را غبارآلوده کند.       

  وی علت استواری و پایداری دفاع مقدس را وجود ریشه های محکم آن دانست و افزود: ریشه دفاع مقدس، واقعه عاشوراست و همچون قیام عاشورا، جنگ حق با باطل بود و این ریشه هرگز پوسیدنی نیست.

محمدی، مقاومت ایران و وجود ولایت را ریشه و موتور محرکه حرکت های ضداستکباری در جهان عنوان کرد و با بیان اینکه حل تمامی مشکلات کشور در گرو اصلاح مدیریت و اتکا به توان داخلی است، بیان کرد: ما هرگز به دشمن تسلیم نشده و در برابر او سر خم نخواهیم کرد چرا که تسلیم شدن ایران در برابر خواست دشمن، تسلیم شدن جهان اسلام و نابودی دین اسلام را رقم خواهد زد.

   فرمانده سپاه میانه ادامه داد: مسئولان کشور باید حوائج مردم را فرصتی برای خود بدانند و از این فرصت پیش آمده در جهت ذخیره سازی توشه قیامت و حرکت در مسیر رضای الهی، بهره گیرند.

   آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نشست بصیرت افزایی به همت حوزه شهید کلاهدوز و با شرکت جمعی از بسیجیان در اتاق جلسات شهرداری میانه برگزار شد.

ارسال نظرات