خبرهای داغ:
امام جمعه کلیبر با بیان اینکه شهدا با جانفشانی به ما حیثیت و آبرو دادند، گفت: اگر شهدا نمی رفتند، تمامیت عرضی ما حفظ نمی شد.
کد خبر: ۹۲۷۹۴۲۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام متفی فر در یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج باب الحوائج حوزه کربلا افزود: خانواده های شهدا، چشم و چراغ این ملت هستند و سوء استفاده یا تحریف نام شهدا ذلالت به دنبال دارد.

 وی خاطرنشان کرد: شهدا به دنبال پست و مقام دنیوی نبودند بلکه آن ها برای حفظ کیان و ناموس این ملت به جبهه ها رفتند و اکنون باید این فرهنگ اصیل ایثار و شهادت را درست به نسل های بعدی انتقال یابد.

حجت الاسلام متقی فر تأکید کرد: سفارش مکرر شهدا، تنها نگذاشتن رهبری است پس تابع ولایت فقیه باشید مبادا ولایت فراموش شود که حادثه عاشورا بار دیگر تکرار شود.

وی با اشاره به مشکلات جامعه، بیان کرد: مردم نباید همه مشکلات را از چشم نظام بینند  مردم باید مطالبه گر باشند و از مسئولان مطالبه کنند.

حجت الاسلام متقی فر خطاب به مسئولان گفت: مردم به این خوبی در تاریخ مشاهده نشده قدر این مردم را بدانید و کاری نکنید که مردم روی همه‌‌تان یک خط بکشند.

وی اضافه کرد: مجلس باید برای حل مشکلات این مردم چاره ای بیاندیشد چرا که قدرت مجلس از قوه قضائیه هم بیشتر است و همچین نمایندگان مجلس باید مواظب باشند که مجلس به زندگی لاکچری و فوق لاکچری کشیده می‌شود.

فرمانده سپاه کلیبر بیان کرد: شهدا سند افتخار ملت ما هستند چراکه آن ها از جان خود گذشتند تا اسلام حفظ شود.

 حسین پور؛ فرمانده سپاه کلیبر نیز در ادامه این یادواره گفت: شهدا برای عزت و آبروی ما به جبهه ها شتافتند و اکنون خون شهدا ضامن بقای این نظام است و وظیفه ما پاسداشت آرمان های شهداست.

ارسال نظرات