مدیر عامل موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج:

موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج پیمانکار نیست

موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج آئین افتتاح 70 واحد مسکونی ساخته شده توسط این موسسه در شهر انبار الوم آق قلا در استان گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۹۴۹۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج آئین افتتاح 70 واحد مسکونی ساخته شده توسط این موسسه  در شهر انبار الوم آق قلا در استان گلستان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمع زیادی از مردم محلی برگزار گردید حبیب زاده مدیر عامل موسسه و سردار ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان حضور داشتند.

حبیب زاده در این مراسم با اعلام این موضوع که موسسه مسکن و عمران اجتماعی پیمانکار نیست اعلام داشتند که ما نیامده ایم تا کار پیمانکاری برای منافع انجام دهیم و خارج شویم، برای تسریع این پروژه 7 میلیارد تومان هزینه شده است و در مجموع 5000 متر مربع در مدت 10 ماه در شرایط خاص ساخته شده است که در نوع خودش شاید غیر قابل باور باشد. اینکه ما در مدت ده ماه با ویژگی سریع، ارزان و بادوام این واحدها را ساخته‌ایم دلیلش همدلی مردم با موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج بوده که بزرگترین سرمایه برای ما محسوب می‌شود.

قابل ذکر است که موسسه مسکن و عمران اجتماعی بسیج به عنوان دبیری ستاد مسکن معسرین بسیج در حال برنامه ریزی و اقدام جهت حضور گسترده در عرصه کمک به خانه‌دار شدن معسرین است.

ارسال نظرات