خبرهای داغ:
حجت الاسلام شهبازی امام جمعه شهر اسفرورین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس رمز ماندگاری نام شهدا را پیروی از امام و ولایت نامید.
کد خبر: ۹۲۷۹۵۱۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مراسم تجلیل و تکریم از خانواده شهیدان رجبعلی صادقی و شعبانعلی غفوری در مسجد صاحب الزمان اسفرورین با حضور حجت الاسلام شهبازی امام جمعه اسفرورین و مسوولان شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام شهبازی امام جمعه شهر اسفرورین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس رمز ماندگاری نام شهدا را پیروی از امام و ولایت نامید.

وی گفت: امروز هم رمز پیروزی همان خط شهدا است که از امام خود پیروی کردند. همچنان که شهید برزگوار حاج قاسم سلیمانی در جبهه های مختلف ولایت پذیری را رمز پیشرفت می دانست وظیفه امروز مسوولین پیروی از راه شهدا و گوش به فرمان ولی فقیه است.

خطیب جمعه شهر اسفرورین با اشاره به جایگاه خانواده شهدا در جامعه اظهار کرد: خانواده شهيد به ويژه پدر و مادر و همسر شهيد همسان همان شهيد، دارای جايگاه و منزلت، هم در پیشگاه خداوند و هم در جامعه اسلامی است. دليل اين موضوع پر واضح است. پدر و مادری که با جان و دل فرزندی را تربيت و بزرگ می کنند و طبيعتا علاقه وافری به او دارند و او را از جان خود بيشتر دوست دارند.

حجت الاسلام شهبازی عنوان کرد: آنان با دست خود اين فرزند را در راه خدا و برای اعتلای کلمه حق روانه صحنه های دفاع و جهاد می کنند. بنابراين هر اجر و پاداشی که برای آن فرزند در نظر گرفته مي­ شود و هر جايگاه و مقامی که او دارد، والدين او نيز شريک هستند.

۷۰۰۱/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها