خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در‌سپاه ناحیه‌ی امام علی(ع) تاکستان

پیام شهدا، اطلاعات مطلق از ولایت فقیه است

حجت الاسلام صادقی گفت: شهدا با خون خود و نثارجانشان، این نکته را یادآور شدند که تنها مسیر سعادت، اطاعت از ولی‌زمان است.
کد خبر: ۹۲۷۹۵۲۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام رضا صادقی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در‌سپاه ناحیه‌ی امام علی(ع) تاکستان در مسجد امام حسین(ع) اسفروین به مناسبت هفته‌ی دفاع‌مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای جنگ تحمیلی، ولایت پذیری را شاخصه‌ی شهدای دفاع مقدس یاد کرد که با گوش‌ سپردن به سخنان امام‌راحل(ره) در جبهه ها‌ حضور یافتند و از ولایت حمایت کردند.

وی گفت: با نگاه به تاریخ اسلام مشود است هرکجا ولایت‌پذیری کمرنگ‌ شده مسلمانان با شکست‌ مواجه شده‌اند.
که جنگ احد و یا جنگ صفین که ولایت امیرالمومنین(ع) نادیده گرفته شد و این‌ کار موجب تفرقه میان مسلمانان گردید. با دلبستگی به دنیا و تحریک از سوی‌ معاویه، یاران امام حسن(ع) ولایت ایشان را نپذیرفتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در‌سپاه ناحیه‌ی امام علی(ع) تاکستان اظهار کرد: شهدا با خون خود و نثارجانشان، این نکته را یادآور شدند که تنها مسیر سعادت، اطاعت از ولی‌زمان است. اگر امروز بخواهیم نظام اسلامی به قله‌ پیشرفت و توسعه برسد همچنان که سردار شهید سپبهد حاج‌ قاسم‌ سلیمان ولایت پذیری را سرلوحه‌ خود قرار داد و به عالی‌ترین درجات رسید، ما نیز ولایت‌پذیری را در تمام تصمیمات مهم زندگی قرار دهیم و با دل‌ سپردن به منافع دنیا تحمیل‌الرأی علی‌‌الولایة نکنیم.

۷۰۰۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها