خبرهای داغ:
در هفته دفاع مقدس برگزار شد:

افتتاح اولین دوره آموزش مداحی سازمان بسیج مداحان استان گلستان

مراسم افتتاح اولین دوره آموزش مداحی سازمان بسیج مداحان استان گلستان در دومین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۹۵۳۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱

افتتاح اولین دوره آموزش مداحی سازمان بسیج مداحان استان گلستان

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ محمد زنگویی مسئول سازمان بسیج مداحان استان گلستان درمصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد:دفاع مقدس گنجینه ای است که در هر وهله از زمان یک گوهر آن برای مردم شناخته می‌شود.


وی در ادامه اذعان کرد: همانطور که دردفاع مقدس اقشار مختلف مردم نقش آفرینی کرده اند مداحان نیز به عنوان اقشار تاثیر گذار جهاد و شهادت بودند و یک نوحه و یا مرثیه ای که از لسان مداح خارج میشد شوری حسینی را دلهای رزمندگان ایجاد می‌کرد.


زنگویی با اشاره به برگزاری کلاسهای مداحی سازمان بسيج مداحان استان گلستان گفت:به منظور تربیت نسل جدیدی از مداحان و ستايشگران انقلابی اقدام به راه اندازی دوره های آموزش مداحی در استان را در گرگان شروع کرده ایم و انشاءاله قصد آن را داریم تا در همه نقاط استان با استفاده از ظرفیت های استانی این کلاسها را راه اندازی کنیم.


مسئول سازمان بسیج مداحان استان گلستان در ادامه افزود: طول این دوره آموزشی در سطح مقدماتی، یک ساله و در چهار ترم سه ماهه میباشد که پس از گذراندن مراحل آموزشی برای متربیان کارنامه تحصیلی صادر می‌گردد.


وی در پایان بیان کرد:در این دوره آموزشی از اساتید تاریخ اسلام، اخلاق نوکری، احکام، اصول و فنون مداحی، قرآن و ادعیه خوانی و شعر و ادبیات استفاده می‌گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها