امام جمعه شاهرود گفت: باید از ظرفیت و فرصت رسانه و فضای مجازی برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان بیش از گذشته استفاده کرد.
کد خبر: ۹۲۷۹۵۴۵
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر اظهار کرد: برخی‌ها در تلاشند تا واقعیت‌ها، رخداد‌ها، درس‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس را با برنامه ریزی خاص و هدفمند برای نسل جدید انقلاب تحریف کرده و به گونه‌ای دیگر معرفی کنند.
امام جمعه شاهرود افزود: باید از ظرفیت و فرصت رسانه و فضای مجازی برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان بیش از گذشته استفاده کرد.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در آیین گرامی داشت چهل سالگی دفاع مقدس از آغازجنگ تحمیلی تا پذیرش قطعنامه ۵۹۸ را عقلانیت و تدبیربرشمرد، تاکید کرد: نقش امام راحل به عنوان فرمانده کل قوا و شناخت ایشان از اهداف دشمنان از این جنگ نابرابر را هرگزفراموش نخواهد شد.
به گفته وی امام راحل این جنگ جهانی علیه ملت ایران را با راه حل دفاع همگانی و مردمی و اعتماد به جوانان هدایت کردند.
امینی با بیان اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب توصیه به جدی گرفتن ویروس کرونا دارند مردم با اطاعت از ایشان و با رعایت محدودیت‌های بهداشتی عشق خود به امام حسین (ع) و اربعین را با ابداع و نوآوری نشان خواهند داد.
وی با بیان گوشه‌های از تاریخ صدر اسلام و زندگی امام حسن (ع)، ادامه داد: تلاش امام دوم شیعیان برای تبیین و متمایز نمودن حق از باطل پس از رحلت رسول خدا (ص) در کنار صلح با معاویه، برای زنده نگهداشتن دین ضرورت داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها