خطیب جمعه شهرستان کوهبنان

مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب انبیا و اولیای الهی است

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جعفری اظهار داشت : مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب انبیا و اولیای الهی است سردار دلها همواره خود را سرباز پا به رکاب ولایت و رهبری می دانست
کد خبر: ۹۲۷۹۵۹۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ امام جمعه کوهبنان پس دعوت همگان به تقوای الهی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: طبق روایات خدمت رسانی به مردم نوعی عبادت است کمک های مومنانه مورد نظر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به یاد سردار دلها و شهیدان همیشه جاوید از جمله کارهای ارزشمندی است که هفته دفاع مقدس در شهرستان کوهبنان در حال اجراست . 

وی تاکید نمود: از جمله کارهای پسندیده حضور سردار حاج قاسم سلیمانی و همکاران ایشان در زمان حوادث در مناطق مختلف کشور و خدمت رسانی صادقانه به آسیب دیدگان بود که کار بسیجیان امروز ادامه دهنده راه این مرد الهی و بی ادعاست .

خطیب جمعه کوهبنان تاکید کرد: مقام معظم‌رهبری (مد ظله العالی ) بر انقلابی بودن ، انقلابی ماندن ، انقلابی حرف زدن و... تاکید دارند در حالی که شهید حاج قاسم سلیمانی انقلابی بود التزام به اسلام داشت تقوای الهی فردی و اجتماعی را رعایت می کرد و تا لحظه شهادت انقلابی ماند.

حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری بیان داشت: شناخت درست ارزش ها و پایبندی به اصول انقلاب ، حرکت کردن در خط حضرت امام خمینی (ره) ، پرهیز از وابستگی حزبی، داشتن اخلاص و...... از جمله ویژگی های سردار دلها بود.

وی تصریح کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب انبیا و اولیای الهی است سردار دلها همواره خود را سرباز پا به رکاب ولایت و رهبری می دانست و در خط امامین انقلاب حرکت می کرد و گوش به فرمان ولایت بود این جاست که همه باید پاسدار و بسیجی تابع ولایت و رهبری باشیم.

امام جمعه کوهبنان ادامه داد: فرد انقلابی باید ولایت مدار باشد و تبعیت خردمندانه از ولایت و رهبری داشته باشد و در مواقع خاص برخی از بیانات ایشان را به نفع خویش تفسیر نکند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار