خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه سربازان سپاه ناحیه ملایر در گفت‌وگو با بسیج:
مسئول قرارگاه سربازان سپاه ناحیه ملایر گفت: با توجه به اینکه سپاه یک نهاد مکتبی و خدمت در سپاه یک خدمت مقدس است، داشتن نیت خوب و خدمت در نهادی که تمام توان خود را برای دفاع از ارزش‌های انقلاب گذاشته است برای سربازان مایه افتخار است.
کد خبر: ۹۲۷۹۵۹۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰

سپاه یک نهاد مکتبی و خدمت در سپاه یک خدمت مقدس استمحمدرضا رحمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به سخنان حضرت امام(ره) در سال ۴۲ که فرمودند سربازان من الان در گهواره هستند، اظهار داشت: این طفل‌ها همان کسانی هستند که در دوران دفاع مقدس به یاری امام خود و ندای ولایت خود لبیک گفته و در جبهه‌های مقاومت علیه دشمن کفر در خط اسلام به عنوان پاسداران وظیفه ادای تکلیف کردند.

وی افزود: بسیاری از شهدای انقلاب ما سربازانی بودند که لیاقت شهادت را خداوند نصیب آنها کرد.

مسئول قرارگاه سربازان سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: با توجه به اینکه سپاه یک نهاد مکتبی و خدمت در سپاه یک خدمت مقدس است، داشتن نیت خوب و خدمت در نهادی که تمام توان خود را برای دفاع از ارزش‌های انقلاب گذاشته است برای سربازان مایه افتخار است.

وی با بیان اینکه سربازان باید در نظم و رفتار سازمانی، مردمی بودن و خیرخواهی پیش قدم باشد، گفت: در مرحله اول یک سرباز باید مدیری توانمند و لایق برای آینده بوده و دفاع از انقلاب و کشور خود را یک تکلیف الهی بداند.

رحمانی افزود: نگهبانی برای حفظ امنیت کشور برگرفته از مکتب اهل بیت(ع) است و دفاع از کشور جزو وظایف و واجبات عینی خودش است و برای این هدف تلاش کند تا بهترین سرباز باشد.

وی تصریح کرد: آینده کشور در دست جوانان است و باید برای همه پیشرفت‌های علمی و پژوهشی و... همت و تلاش کنند.

مسئول قرارگاه سربازان سپاه ناحیه ملایر با اشاره به برنامه‌های روز سرباز گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز سرباز برنامه‌های متنوعی برای سربازان از جمله کوه پیمایی، مسابقه تیراندازی و تقدیر از سربازان نمونه برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات