خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سلماس گفت: گروه‌های جهادی برای زنده نگه داشتن یاد شهید سردار سلیمانی باید به صورت جدی تلاش کنند.
کد خبر: ۹۲۷۹۶۳۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

 به گزارش خبر گزاری بسیج از سلماس، سرهنگ پاسدار علیرضا مدنی امروز در آئین افتتاح میدان فوتبال روباز روستای سنجی از توابع بخش کوهسار شهرستان سلماس، اظهار کرد: این زمین ورزشی به همت گروه‌های جهادی سلماس با اعتباری بالغ بر 120 میلیون تومان ساخته شده و امروز مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی افتتاح واحدهای مسکن مددجویی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به همت سپاه شهرستان سلماس اشاره کرد و گفت: سپاه سلماس از سال گذشته تاکنون 36 واحد مسکونی از محل اعتبارات معاونت مردم یاری و محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهداء و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی ساخته و تحویل خانواده های بی بضاعت کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج همچنان آماده ارائه خدمات به محرومین و آسیب دیدگان جامعه هستند و در این راه برای همکاری با کمیته امداد  از هیچ کمکی فروگذار نیستند.

فرمانده سپاه سلماس با بیان اینکه سردار سلیمانی به تکلیف خود مبنی بر ایجاد و حفظ امنیت به خوبی عمل کردند و اکنون نوبت ماست که راه ایشان را ادامه دهیم که تکلیف ما ساختن ایران است، اظهار کرد: گروه‌های جهادی برای زنده نگه داشتن یاد شهید سردار سلیمانی باید تلاش کنند.                                                                  

انتهای پیام

ارسال نظرات