خبرهای داغ:
دیدار کلیه کارکنان ناحیه شیروان با امام جمعه محترم شهرستان شیروان به مناسبت هفته دفاع مقدس در دفتر امام جمعه برگزار گردید .
کد خبر: ۹۲۷۹۶۴۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام تکمیلی به مناسبت  هفته دفاع مقدس در دیدار مسئولان رئسای ادارات ونهاد ها و نیروهای مسلح بیان داشت که، با اشاره به رشادت‌ها و شهادت‌طلبی مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس تبیین ارزش‌های این هشت سال را برای جوانان و نوجوانان ضروری دانست.


وی اظهار كرد: انتقال فرهنگ دفاع مقدس ابزاری بازدارنده در مقابل هجمه فرهنگی دشمن است.


امام جمعه شیروان با بیان اینكه فرهنگ ایثار و شهادت باید نسل به نسل در بین آینده‌سازان ایران انتقال یابد و نهادینه شود گفت: جوانان باید دشمن را بشناسند و در مقابل هجمه فرهنگی راه درست را انتخاب كنند.


در ادامه نیز  فرمانده سپاه شیروان ضمن تبریك فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای این دوران گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و فداكاریهای ملت بزرگ ایران است ملتی كه با دست خالی در مقابل تمام جهان خواران ایستاد و از خاك و ارزش های خود دفاع كرد.

جناب سرهنگ عباسعلی ریحانی گفت: امروز به بركت انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، ملت ایران بیمه شده و ما امروز به این عزتی كه در آن قرار داریم دست پیدا كردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها