فرمانده ناحیه جیرفت

فرهنگ دفاع مقدس راه برون رفت کشور از مشکلات می باشد

در دفاع مقدس تهدیدها به فرصت تبدیل شدند باید از دفاع مقدس درس بگیریم، دفاع مقدس امروز چاره گشای کشور است و کشور را از بلایا حفظ می نماید
کد خبر: ۹۲۷۹۶۴۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج کرمان، جناب سرهنگ ناصر بهروز فرمانده سپاه شهرستان جیرفت در جمع نمازگزاران در مصلی شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه‌ی شهدا بیان نمودند: دفاع مقدسی یکی از قله‌های افتخار جهان اسلام و مسلمانان است و گنج بی انتهایی است که باید از این گنج استفاده نماییم و بهره بگیریم.

وی بیان نمود: در آن شرایط جنگ حضرت امام (ره) مدیریت جنگ را برعهده می‌گیرد و این مدیریت در طول تاریخ بی نظیر است و این از برکات انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه جیرفت بیان نمود: دفاع مقدس نشأت گرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است سیزده ساله‌های دفاع مقدس را فقط در عاشورا می‌توان پیدا کنیم.

وی بیان نمودند: یکی از نقش‌های اساسی که امام در آن شرایط بحرانی با مدیریت و هدایتی که داشتند آرام بخشی به جامعه بود و جامعه را مدیریت می‌کردند ملت در کنار امام و با میل امام بودند و امام (ره) وحدت را در جامعه بوجود آوردند.

فرمانده سپاه جیرفت افزودند: مدیریت امام به میدان آوردن قدرت نهفته انقلاب، مردم بود و این قدرت را در اکثر نقاط دنیا به عنوان الگو استفاده می‌کنند.

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری شریک شدن مردم در انقلاب از دستاورد‌های انقلاب است نقش مردم در دوران دفاع مقدس نقش بی نظیری است و این نقش و فرماندهی کم نظیر است و کم‌تر جایی این مدیریت وجود دارد.
وی با اشاره به انسجام و وحدتی که در دوران دفاع مقدس امام بوجود آوردند بی نظیر است افزودند: حضور گسترده مردم در میادین جنگ نشان از مدیریت‌هایی که امام جامعه می‌تواند داشته باشد و انسجام و وحدتی که امام جامعه می‌تواند داشته باشد انسجام و وحدتی است که بین مردم اتفاق افتاده است.

فرمانده سپاه جیرفت افزود: امروز خیلی‌ها نگاهشان به بیرون است و دشمنی دشمن را بی ارزش می‌دانند همانجور که اوایل انقلاب خیلی نگاهشان به خارج از کشور بود، اما رهبری پیامبر گونه حصرت امام (ره) در دوران دفاع مقدس قدرت شرق و غرب را به چالش کشید.

سرهنگ بهروز بیان نمود: در دفاع مقدس تهدید‌ها به فرصت تبدیل شدند باید از دفاع مقدس درس بگیریم، دفاع مقدس امروز چاره گشای کشور است و کشور را از بلایا حفظ می‌نماید.

وی افزود: خیلی از دستاورد‌هایی که امروز به دست آوردیم محصول دفاع مقدس، امام و امامین انقلاب است
جوانانی که از دل جنگ بیرون آمدند و فرصت‌هایی که ایجاد شد این نشان دهنده‌ی برحق بودن دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه جیرفت افزودند: دشمن هرچه بزرگ باشد در برابر عظمت قدرت و اعتقاد مردم زانو می‌زند همانجور که تاکنون زانو زده است.

فرمانده سپاه جیرفت بیان نمود: شهدا راه را به ما نشان می‌دهند در همه چالش‌ها و عرصه‌ها مردم پای انقلاب بوده اند، تا جان داشتند برای انقلاب جان داده اند و پای انفلاب هستند اگر جایی لنگ زده ایم گره از مسؤلین است.

سرهنگ بهروز خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام است و این شگرد دشمن است می‌خواهد در دو راهی سازش و مقاومت قرار بدهد همانگونه که اوایل انقلاب در دوراهی قرار داد و مقاومت را انتخاب کردیم و پیروز شدیم و هم اکنون هم مقاومت را انتخاب می‌کنیم و این انقلاب را با تدابیر و رهنمود‌های مقام معظم رهبری به دست صاحب اصلی اش امام زمان (عج) می‌رسانیم
ارسال نظرات