خبرهای داغ:
دیدار با خانواده شهدا گرمه صورت گرفت.
کد خبر: ۹۲۷۹۶۵۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) با جمعی از بسیجیان با خانواده معزز شهیدان محمد مهدی نجاری،خانواده شهید پاسدار و شهید حسن زاده در جوی صمیمی دیدار و یاد و خاطر این شهدا را گرامی داشتند.

فرمانده حوزه هدف از این دیدارهای معنوی را تجدید میثاق با آرمان های شهدا و ارج نهادن به خانواده معظم شهدا دانست.

****
بمناسبت گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 8سال دفاع مقدس مراسم دوچرخه سواری در قالب کاروان دفاع مقدس گرامی داشت شهدا از محل گلزار شهدا گرمه شروع و با گذر از میدان شهر و خیابان ها به مکان شهرداری به پایان رسید.

****
به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) ناحیه گرمه مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهدا شهر درق با سخنرانی حجت الاسلام حسن زاده در محل حسینیه سید الشهدا برگزار شد.

امام جماعت به اخلاص شهدا اشاره و افزود: شهدا در راه خدا با اخلاص بودند و این اخلاص و پیروی از ولایت بود که انها را والامقام کرد.

****
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه با خانواده شهید یزداپور در روستای رباط دیدار کرد.

در این دیدار که بمناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد با بیان خاطرات شهید یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

****
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه به همراه فرمانده حوزه شهید باهنر و جمعی از بسیجیان با خانواده های معزز شهدا در روستای دشت دیدار کردند.

غلامی در این دیدارها ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس شهدا را الگویی برای جوانان دانست و افزود: شهیدان با لبیک به ندای رهبر و اخلاص در کارشان به درجه رفیع شهادت نائل شدند و ما باید راه شهدا را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

****
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به همراه امام جمعه و جمعی از مسئولین با داشن اموزان دهستان بالادشت دیدار کردند.

غلامی در جمع دانش اموزان روستای رباط و دشت با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و اغاز سال تحصیلی به ادامه دادن راه شهدا، شناخت ومعرفت به شهدا را خواستار و به ان تاکید کرد.

****
بمناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از مدافعان سلامت درحسینیه شهدا درق با حضور فرمانده ناحیه  مقاومت بسیج شهرستان ،امام جمعه و جمعی از بسیجیانبه همت حوزه مقاومت بسیج ریحانه النبی  برگزار شد.

امام جمعه موقت درق حجت الاسلام امانی در این مراسم گفت: پرستاران بسیجی همچون رزمندگان دفاع مقدس،در سنگر مبارزه با کرونا با فداکاری و گذشت قلب اخاد مردم  را تسخیر کرده اند.

****
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ریحانه النبی با جمعی از بسیجیان با خانواده معزز شهید حجت الله حسن زاده از شهدای دفاع مقدس  دیدار کرد.

امانی در این دیدار ضمن تکریم از خانواده شهید افزود: وفتی روحیه ایثار،فداکاری بیاید،لطف خداوند هم خواهد آمد.

****
در راستای ترویج ارزش های دفاع مقدس و نقش ویژه بانوان در انقلاب اسلامی و جامعه معاصر کارگاه مهارت همسرداری با حضور دختران جوان  شهر درق برگزار شد.

مربی حلقه صالحین در این کارگاه با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت:زن  می تواند از دامن خود،افرادی به جامعه تحویل دهد که از برکاتشان یک جامعه،بلکه جامعه ها به استقامت و ارزشها والای انسانی کشیده شوند.

****
نشست صمیمی فرمانده سپاه حضرت جوادلائمه علیه الاسلام خراسان شمالی  با کارکنان سپاه گرمه برگزارشد.

سردار چمن در این دیدار به معنویت افزایی و توجه به برنامه های ابلاغی اشاره و افزود: وجود برنامه های ابلاغی برای هدایت ما است اجرای برنامه هیا عقیدتی بصیرتی توسط حوزه نمایندگی ولی فقیه برای حفظ و افزایش معنویت ما است ،برنامه های ورزش برای حفظ تندرستی است , و توجه به این ابلاغیات لازم است.

****
فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه علیه السلام خراسان شمالی با رزمندگان و پیشکسوتان،بازنشستگان سپاه گرمه در جوی صمیمی با برگزاری یک حلقه صالحین به گفتگو پرداخت.

****
فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه خراسان شمالی به همراه فرمانده ناحیه و فرماندارشهرستان گرمه با حضور در منزل شهید محمد ابراهیم کاظمی با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.

شهید محمد ابراهیم کاظمی از شهدای رمضان نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی بود که در 21 اردیبهشت ما 1399در کنارک به درجه شهادت نائل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها