خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در گفت و گو با بسیج:

دفاع مقدس، هویت ملت ایران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا دفاع مقدس و ارزش ها و آرمان های آن را هویت ملت ایران معرفی و تاکید کرد: همه بخش های کشور وظیفه دارند در جهت نشر و گسترش این فرهنگ اصیل انقلابی و جهادی در جامعه تلاش کنند تا دفاع مقدس از خطر تحریف دشمنان مصون بماند.
کد خبر: ۹۲۷۹۶۷۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۱

حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: در 31 شهريور سال 1359 دشمنان ايران به زعم باطل خود، هدف تسخير و تسلط ايران اسلامي طي مدت زمان كوتاهي را داشته و با آغاز سهمگين اين جنگ ناعادلانه، گام اول خود را محكم كوفتند درحالیکه به بركت خون شهدا و رشادت های رزمندگان سپاه اسلام توانست نه تنها در برابر رژيم بعثي عراق بلكه در مقابل تمامي مستكبران عالم بایستد.

وی  ادامه داد: دفاع مقدس یادآور حماسه‌های بی نظیر رزمندگان اسلام است که توانستند با تقویت خود‌باوری و با شعار ما می توانیم بر دشمنان اسلام پیروز شوند .

حجت الاسلام صمددوخت با بیان این که دشمن تضعیف ارزش های دفاع مقدس را فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی می داند، اظهار کرد: روحیه و ارزش حاصل از دفاع مقدس باید حفظ و تقویت شود تا شاهد رشد و شکوفایی نظام اسلامی در عرصه های مختلف باشیم.

وی اضافه کرد: حرکت در چهارچوب سیاست های نظام و منویات رهبری معظم انقلاب، التزام به آرمانهای شهدا و امام امت، التزام عملی به همه دستورات رهبری، تلاش صادقانه در راستای خدمت به مردم و کاستن از مشکلات مردم نیز از راه های استمرار حرکت شهداست.

حجت الاسلام صمددوخت با بیان این که این پیروزی شیرین و ارزشمند در دفاع مقدس به واسطه ایثار، فدارکاری و روحیه شهادت طلبی ملت ایران و در سایه مدیریت هوشمندانه و حکیمانه امام راحل حاصل شده است، خاطرنشان کرد: به طور حتم تلاش های دشمن برای ضربه زدن به دفاع مقدس بار دیگر شکست خواهد خورد و آنچه ماندگار خواهد ماند، ارزش ها و آرمان های حاصل از فداکاری و ایثار فرزندان این کشور است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار