خبرهای داغ:
جانشین سپاه جلفا، تثبیت و ماندگاری انقلاب اسلامی را مدیون رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس عنوان کرد.
کد خبر: ۹۲۷۹۶۸۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رشید صادقی در نشست روشنگری و بصیرتی پایگاه سمیه با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا گفت: اصولاً هر ملت و مکتبی برای خود نمادهایی برای ابراز هویت و مایه افتخار و غرور ملی دارد و دوران دفاع مقدس به عنوان  نمادی افتخارآمیز برای ایران اسلامی به شمار می آید.

وی افزود: دفاع مقدس، مقطعی درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که به جرأت می توان گفت تثبیت انقلاب اسلامی مدیون آن است، امروزه دشمنان این نظام الهی در کنار هر حرکت انقلاب، در چهره ای دلسوزانه اما با ماهیتی منافقانه ظهور می کنند تا تفرقه ایجاد کنند و خادمین به انقلاب  اسلامی را از اهداف اصلی نظام منصرف کنند.

صادقی اضافه کرد: رهبری عارفانه و هوشمندانه امام(ره) و وحدت کلمه، اتحاد مردم، التزام و اعتقاد حقیقی به اهداف انقلاب، التزام عملی به ولایت، تلاش جانانه بسیاری از مردم برای پیروزی، موجبات اصلی پیروزی مردم در هشت سال دفاع مقدس بود.

وی تاکید کرد: باور حقیقی این است که ترویج و توسل به فرهنگ دفاع مقدس، مناسب ترین نسخه برای مقابله با شبیخون فرهنگی و جنگ نرمی است که دشمن علیه مردم و به ویژه نوجوانان و جوانان ما آغاز کرده است.

صادقی اظهار کرد: اگر نوجوانان و جوانان ما از فرهنگ و ارزش های دوران دفاع مقدس الگو بگیرند، فرهنگ مهاجم غرب و تهاجم نرم افزاری دشمنان هیچ تأثیری بر آن ها نخواهد گذاشت و در جبهه جنگ نرم نیز پیروز خواهیم شد.

ارسال نظرات