خبرهای داغ:
تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمانی شهرستان اسفراین
کد خبر: ۹۲۷۹۶۸۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بسیجیان پایگاههای امام رضا علیه السلام و نجمه خاتون از زحمات کادر درمان و مدافعین سلامت شهرستان اسفراین تجلیل نمودند.

در این مراسم که به جهت تقویت روحیه جهادی کادر درمان و تبریک هفته دفاع مقدس با حضور مسئول اقشار، فرمانده حوزه حضرت فاطمه(س) ، فرمانده حوزه امام حسن مجتبی(علیه السلام)، فرمانده پایگاه خواهر و برادر مسجد امام رضا(علیه السلام) و جمعی از بسیجیان این حوزه ها انجام گرفت با اهدا گل و هدایایی از زحماتشان تجلیل به عمل آمد.

****

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس تعداد300پرس غذای گرم بین نیازمندان روستاهای شهرستان اسفراین توسط حوزه امام حسین علیه السلام توزیع گردید.

باقدم فرمانده حوزه گفت: همزمان با ایام هفته دفاع مقدس و با توجه به شیوع ویروس کرونا و با توجه به گرانی های اخیر بسیجیان حوزه شروع به جمع آوری کمکهای مردمی نموده و سپس اقدام به پخت این غذای گرم نموده تا بین نیازمندانی که شاید در یک ماه اخیر غذای گرم مصرف ننموده اند توزیع گردد.

****
برگزار مراسم فرهنگی ورزشی روز سرباز در ناحیه اسفراین

حجت الاسلام باشتنی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اسفراین ضمن تبریک این روز و ایام هفته دفاع مقدس به سربازان از دلاورهای و رشادت های سربازان در دوران دفاع مقدس تجلیل نمود و سربازان این زمان را نیز رهروان شهدای سرباز دانست.

این مراسم با برگزاری مسابقه تیراندازی فوتبال ودارت ادامه و به نفرات برتر هدایایی اهدا گردید.

****
یادواره شهدای گمنام شهرستان اسفراین 

سرهنگ باقری فرمانده سپاه ناحیه اسفراین ضمن گرامیداشت این ایام و خوشامد گویی به حضار و به خصوص خانواده شهدا عنوان داشت:شهدا تجلی صفات عالیه بودند و این صفات را در جبهه‌های حق علیه باطل به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه دشمنان از طریق شبهه‌افکنی درصدد تخریب باورهای شیعه هستند خاطرنشان کرد: هر روز شبهه‌های مختلفی در مورد کربلا و امام زمان(عج) توسط دشمنان انتشار می‌یابد و به دنبال تخریب باورهای شیعه هستند اما قطعاً به اهداف شوم خود نمی‌رسند.

باقری ادامه داد: امروز رشادتهای شهدا  و رزمندگان اسلام به عنوان یک مکتب درسی در خیلی از دانشگاههای اروپایی تدریس می شود

****
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادو خاطره شهدایی که در هشت سال دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمدند مراسم غبارروبی مزار شهدای اسفراین با شرکت مردم و مسئولین اسفراین برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ باقری فرمانده سپاه ناحیه اسفراین ضمن گرامیداشت این ایام و یادو خاطره شهدا  گفت: غبار روبی مزار شهدا تذکری برای یادآوری اهداف شهدای معزز و ایثارگران و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس می باشد .

****
مسابقات فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط پایگاههای حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب(س) برگزار شد

سلیمه قهرمانلو فرمانده حوزه مقاومت حضرت زینب(س) گفت: مسابقه فرهنگی «گرامیداشت هفته دفاع مقدس» با هدف آشنایی مخاطبان با ایثار و مقاومت رزمندگان دوران دفاع مقدس به همت بسیجیان پایگاههای مقاومت به صورت مجازی و در قالب؛ نقاشی، طرح سوال، خاطره گویی از شهدای روستاها، دلنوشته و کتابخوانی برگزار شد.

و در پایان به شرکت کنندگان برگزیده به قید قرعه هدایایی اهدا گردید

****
برگزاری نشست تربیتی اخلاقی و بصیرتی با محوریت دفاع مقدس در پایگاه مقاومت وحدت اسفراین

نوروزیان، مربی شجره طیبه صالحین اشاره داشت: بانوان ایرانی در این مدت هشت ساله نشان دادند که به راستی لیاقت افتخار آفرینی برای جامعه خویش را خواهند داشت. آنها هم در صحنه نبرد به صورت رویارویی مستقیم با دشمن اشغالگر و مهاجم مصاف کردند و هم در پشت جبهه و در عرصه های مختلف منشأ خدمات گرانبهایی گردیدند که تاریخ انسانیت و ارزشها الی الابد از آن همه خدمات ایثارگرانه، به نیکی یاد خواهد نمود.

****
برگزاری آیین غبار روبی گلزار شهدا در روستاهای اسفراین

قهرمانلو فرمانده حوزه مقاومت حضرت زینب (س) گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس طبق آیین هر ساله غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا در روستاهای شهرستان اسفراین، توسط بسیجیان پایگاههای حوزه مقاومت حضرت زینب(س) روز پنج شنبه ۳ مهرماه ۹۹ برگزار شد.

****
اجرای نمایش رقیه خاتون در اسفراین

به مناسبت ایام شهادت دردانه 3 ساله اباعبدالله الحسین علیه السلام نمایش رقیه خاتون به همت بسیجیان نوجوان و نونهال پایگاه های صدر وحضرت معصومه سلام الله علیه به اجرا در آمد.

****
برگزاری اردوی جهادی محله محور توسط بسیجیان حوزه امام حسن علیه السلام اسفراین

در این اردو جهادی  بسیجیان این پایگاه به تعمیرات مسجد امام جعفرصادق(علیه السلام) پرداختند و این مسجد را برای برگزاری مراسمات آینده تطهیر نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها