خبرهای داغ:
در نمایشگاه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیش از 20 غرفه ، محصولات اقتصاد مقاومتی شامل : کیف ، لباس ، مواد غذایی ارگانیک ، گیاهان دارویی و ... را به مردم شهرستان بجنورد معرفی و عرضه می نماید.
کد خبر: ۹۲۷۹۶۹۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، اسماعیل علی آبادی " مدیر روابط عمومی سپاه بجنورد " ضمن تبریک چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و تسلیت سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) گفت : نمایشگاه هفته دفاع مقدس برای بسیجیان و کارآفرینان شهرستان بجنورد فرصتی شد تا محصولات اقتصاد مقاومتی خود را معرفی و عرضه نمایند.

وی افزود: در این نمایشگاه 60 غرفه وجود دارد که بیش از 20 غرفه آن محصولات اقتصاد مقاومتی شامل : کیف ، لباس ، مواد غذایی ارگانیک ، گیاهان دارویی و ... عرضه می شود که این محصولات حاصل تلاش بسیجیان و کارآفرینان شهرستان بجنورد می باشد.

علی آبادی اضافه کرد : غرفه محصولات اقتصاد مقاومتی بانوی دانشجو ، محصولات کیف های دست دوز کبودی ، گیاهان دارویی سیلانه ، معرفی دستاوردهای صندوق قرض الحسنه روستای علیگل که در زمینه اشتغال وام دهی نموده اند ، خدمات اشتغال زایی روستای علی آباد و دیگر غرفه های محصولات اقتصاد مقاومتی منتظر حضور گرم شما همشهریان عزیز هستند.

وی در ادامه به حضور نیروهای مسلح به ویژه تیپ 130 ارتش شهید دلجویان اشاره و گفت: تیپ 130 ارتش شهید دلجویان با تمام توان در نمایشگاه حضور داشته و دستاوردهای خود در زمینه تجهیزات نظامی ، پدافند هوایی و اقدامات فرهنگی و هنری را به نمایش بازدید کنندگان قرار داده  و در غرفه شماره 33 به ارائه خدمات پزشکی توسط پزشک و ارائه دارو نیزبه بازدید کنندگان می پردازد.

لازم به ذکر است نمایشگاه چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس از 1 مهر ماه تا 8 مهرماه درمحل فرهنگسرای شهروند دایر و بازدید کنندگان محترم می توانند صبح ها از ساعت 9 الی 13 و عصرها از ساعت 16 تا 21 جهت بازدید مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها