در بین الصلاتین نمازجمعه ارزوئیه عنوان شد:
سرهنگ امام بخش عنوان کرد: رفتار‌های برخی از مسئولین بوی خیانت می‌دهد، چیزی که امروز و در عرصه‌ی کنونی به آن نیاز داریم تبعیت از ولایت است.
کد خبر: ۹۲۷۹۷۰۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سرهنگ امام بخش فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه در بین الصلاتین نمازجمعه این هفته ضمن گرامی‌داشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار محوری «ما قوی هستیم»، شهادت امام حسن‌بن‌علی (علیه‌السّلام) و ایام محرم و صفر را تسلیت گفت:.

سرهنگ امام بخش با اشاره بر رویداد‌های در طول تاریخ بیان کرد: اگر رویداد تاریخی ارزش ماندگاری نداشته باشد بدست فراموشی سپرده می‌شود و اگر این رویداد ارزش ماندگاری داشته باشد و رخدادی فرازمانی و فرامکانی باشد همواره زنده و پویا خواهد بود.

وی در تصریح «کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا» گفت:: قیام امام حسین علیه‌السلام و واقعه عاشورا در هر زمان و مکان زنده‌تر و پویا‌تر است، و دفاع مقدس در طول هشت سال جنگ نابرابر نمونه‌ای از این رخداد تاریخی ماندگار است که به عنوان یک الگو در برابر چشمان همگان قرار گرفت.

سرهنگ امام بخش یکی از برکات دفاع مقدس را شناخت دوستان و دشمنان ایران اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: در طول هشت سال ما با یک کشور رو به رو نبودیم بلکه با جبهه‌ی استکبار روبه رو بودیم و اگر این دفاع محدود به ایران و عراق شود همان تحریفی که امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب بر روی آن تاکید دارند اتفاق خواهد افتاد.

وی یادآور شد: ما در جنگ به این نتیجه رسیدیم باید روی پای خود بایستیم و به واسطه‌ی ایستادگی در دوران دفاع مقدس به پیشرفت‌های امروز دست یافتیم و اگر این ایستادگی نبود چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن سرنوشت کشور چیز دیگری بود.


ایستادگی، رمز پیروزی ما در طول هشت سال دفاع مقدس

سرهنگ امام بخش با تصریح آیه «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ» بیان کرد: امام خمینی (ره) و رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس به وعده الهی ایمان داشتند و به واسطه‌ی ایمان الهی جریان حق به پیروزی دست یافت و در اینجا با اعتماد به وعده الهی در مقابل دنیای استکبار ایستادیم و به پیروزی دست یافتیم.

وی خاطر نشان کرد: ما با رهبری امام خمینی (ره) در طول هشت سال دفاع مقدس و رهبری‌های امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) پس از جنگ تحمیلی که به مراتب سخت‌تر از جنگ سخت است در مقابل دشمنان ایستادگی کردیم.

فرمانده سپاه ارزوئیه ولایت‌مداری را از دیگر موارد پیروزی در برابر دشمنان اسلام برشمرد و خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس با تبعیت محض از فرمان، ولی امر مسلمین جهان اسلام پیروز شدیم، چیزی که امروز و در عرصه‌ی کنونی به آن نیاز داریم تبعیت از ولایت است.

وی با تاکید بر اینکه هر جا و هر زمان گوش به فرمان ولایت بودیم پیروز شدیم و هر جا از حرف، ولی زمان فاصله گرفتیم نتیجه‌ی آن با شکست روبه‌رو شد خاطرنشان کرد: نمونه‌ی بارز این موضوع که ما فراموش نخواهیم کرد مذاکراتی است که جز یک برجام نافرجام چیزی به همراه نداشت.

فرمانده سپاه ارزوئیه  تصریح کرد: ادامه‌ی مسیر انقلاب هم همین است اگر از حرف، ولی امر مسلمین جهان اسلام فاصله بگیریم نتیجه‌ای جز شکست به همراه نخواهد داشت.

امام بخش یادآور شد: وحدت ملی در برابر دشمنان یکی از رمز‌های پیروزی ما در دفاع مقدس بود، دفاع مقدسی که مردمی بودن آن کاملا مشهود بود و تمام مردم ایران به پشتیبانی از رزمندگان اسلام تا نقطه‌ی پیروزی برخاستند. این موضوع نشان داد اگر مردم در صحنه باشند ما شکست نخواهیم خورد.

وی یکی دیگر از رمز‌های پیروزی دفاع هشت ساله را انگیزه‌های الهی رزمندگان و اخلاص برشمرد و خاطر نشان کرد: اگر در کار ما اخلاص باشد و کار ما برای خدا باشد به نتیجه می‌رسد و اگر برای شخص باشد ابتر و بیهوده خواهر بود.
 
 امام بخش در آخرین مورد صبوری و ایستادگی و شجاعت رزمندگان اسلام را برشمرد و بیان کرد: امروز دشمن ما درمانده‌تر از همیشه است، و در موشک باران پایگاه نظامی عین‌الاسد دشمن جرئت واکنش نشان دادن نداشت، و ایستادگی ما در برابر دشمنان جواب خواهد داد.


 امام بخش افزود: مشکلات اقتصادی که امروز گریبان‌گیر سفره‌های مردم شده و مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه نشات گرفته از تحریم‌های ظالمانه و سوء مدیریت است.

در ادامه تصریح کرد: به گفته‌ی کارشناسان حداکثر ۳۰ ٪ مشکلات اقتصادی امروز منشاء تحریمی دارد و ۷۰ ٪ دیگر ریشه در بی‌تدبیری و سوء مدیریت دارد، و در این اوضاع آشفته اقتصادیِ نبض بازار، حمایت از تولید و نظارت از بازار، مشاهده می‌شود که کلیدی‌ترین وزارت خانه در راس امورات اقتصادی ۵ ماه بدون وزیر اداره می‌شود.

وی گفت: هضم این موضوعات برای ملت سخت است، مسئولینی که خود را دغدغه مند می‌دانند و از طرف دیگر اینگونه سوء مدیریت در کارشان دیده می‌شود در حقیقت با دشمنان در جهت فشار به مردم هم‌سو شده اند، آن هم مردمی که در طول ۴۱ سال برادری خود را به این نظام و انقلاب ثابت کرده اند و در تمام صحنه‌ها در میدان هستند.

امام بخش تصریح کرد: رفتار‌های برخی از مسئولین بوی خیانت می‌دهد، آن هم فشار‌هایی که از سوی دشمن جهت دلسرد کردن مردم است، ولی مردم باز هم مثل همیشه نشان دادند که این انقلاب به راحتی به دست نیامده است که به راحتی از دست برود.

وی خاطرنشان کرد: این دوران تمام خواهد شد و مردم بصیر ما به تفکرات لیبرال دموکراسی پی برده اند و این تفکرات لیبرالی جایی در اداره‌ی کشور ندارند و امروز ما نیازمند تفکر انقلابی و فکر جهادی هستیم تا قطار انقلاب در مسیر خود به سر منزل مقصود برسد.

انتهای پیام/ فاطمه تاراش
ارسال نظرات