فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا در گفتگو با "بسیج":
فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با تاکید بر اینکه امروز ملت ایران نقشی مهم و اثرگذار در معادلات سیاسی جهان دارد گفت: امروز پیروی از دستورات مقام معظم رهبری عامل ماندگاری اقتدار و عزت انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۷۹۷۷۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
سرهنگ جهانبخش آرمان در گفتگو با خبرنگار بسیج در صومعه‌سرا با اشاره به حمایت تمامی مستکبران جهان از رژیم بعث صدام در زمان جنگ تحمیلی اظهار داشت: مقاومت جوانان ایران تمامی نقشه‌های دشمن برای نابود کردن ایران را نقش بر آب کرد.
 
فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه ایستادگی جوانان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد عنوان داشت: امروز جمهوری اسلامی با تکیه بر سلاح ایمان و اراده قوی در ساخت تجهیزات نظامی به خودکفایی رسیده و جزءِ قدرت های برتر منطقه و جهان است.
 
وی امنیت امروز ایران را ثمره خون شهدا دانست و خاظرنشان کرد: ملت ایران با الگوبرداری از فرهنگ عاشورا به حدی از اقتدار رسیده است که دشمن جرات چپ نگاه کردن به ما را ندارد.
 
آرمان با تاکید بر اینکه امروز ملت ایران نقشی مهم و اثرگذار در معادلات سیاسی جهان دارد گفت: امروز پیروی از دستورات مقام معظم رهبری عامل ماندگاری اقتدار و عزت انقلاب اسلامی است.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات