خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه در قم با بیان اینکه ملتی که فرهنگ ایثار و شهادت دارد شکست ناپذیر است، گفت : شهادت اکسیری است که اگر در عالم پخش شود؛ تمام دنیا علیه ایمان و حق متحد شوند نمی توانند جلوی آن را بگیرند.
کد خبر: ۹۲۷۹۸۰۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، حجت الاسلام دیانی استاد حوزه و دانشگاه در قم و جانباز  مدافع حرم در مراسم اجتماع رزمندگان دفاع مقدس در شهرستان طبس، گفت: بهترین راه سعادت در این عالم شهادت است و شهدا زنده اند و نزد پروردگار روزی می خورند.

وی با اشاره به اینکه در راه خداوند پیامبران زیادی کشته شده اند، گفت: حضرت عیسی مسیح پیامبر جاوید الاثر است است که از پیامبران اولی العزم است که به نقل از قرآن نه کشته شده است و نه به صلیب کشیده شده است و در زمان ظهور منجی بشریت خواهند آمد و در رکاب او خواهند جنگید.

راوی دفاع مقدس افزود: جهاد در راه خدا از ارزش والایی برخوردار است همان طور که در روایات آمده که جهاد دری است از درهای بهشت که مخصوص مجاهدین در راه خداوند است.

وی با بیان اینکه ملتی که فرهنگ ایثار و شهادت دارد شکست ناپذیر است، افزود: شهید زمانی که به شهادت می رسد به جایگاهی دست می یابد که می تواند بی پرده با خداوند صحبت کند.

حجت السلام دیانی عنوان داشت : شهادت سن و سال ندارد و تکلیف ما را امام حسین (علیه السلام) مشخص کرده در جریان عاشورا از شیرخوار شش ماهه داریم تا پیرمرد هشتاد ساله و در جنگ دفاع مقدس شهدایی به سنین مختلف داریم که باعث خواهد شد این انقلاب در همه جهان منتشر شود.

استاد حوزه و دانشگاه یاد آور شد: در دفاع مقدس کشور های مختلفی از صدام حمایت کردند از ابر قدرت هایی مثل آمریکا و شوروی گرفته تا تا کشورهای  اردن و کوچکتر لذا دشمن هر کاری که می توانست انجام داد تا جمهوری اسلامی و کلمه حق را شکست دهد اما نتوانست.

وی ادامه داد : در جنگ ۳۳ روزه لبنان دشمنان دست به دست هم دادند تا شیعه ای در لبنان نباشداما  تنها کسی که کنار حزب الله لبنان در برابر مستکبران ایستاد شهید سردار سلیمانی به نیابت از امام خامنه (مدظله العالی) بودو به خواست خدا، سردار سلیمانی در کنار شیعیان لبنان در ۳۳ روز پیروز میدان شوند.

راوی دفاع مقدس تاکید کرد: شهادت اکسیری است که اگر در عالم پخش شود؛ اگر دنیا علیه ایمان و حق متحد شوند نمی توانند جلو آن را بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها