خبرهای داغ:

اجرای برنامه‌های طرح بسیج همگام با کشاورز در شاهرود

مسئول کانون بسیج مهندسین کشاورزی سپاه ناحیه شاهرود از برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های مختلف در هفته دفاع مقدس در قالب طرح بسیج همگام با کشاورز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۹۸۶۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
اجرای برنامه‌های طرح بسیج همگان با کشاورز در شاهرودعبدالحسین شعبانعلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به برنامه‌های اجرایی بسیج همگام با کشاورز در این هفته اظهار کرد: کلاس میدانی کشت مکانیزه زعفران در مرکز تحقیقات کشاورزی استان سمنان مرکز شاهرود با حضور مهندسین بسیجی و کشاورزان علاقمند در راستای آشنایی با کشت این گیاه برگزار شد.
مسئول کانون بسیج مهندسین کشاورزی سپاه ناحیه شاهرود افزود: کارگاه آموزشی مهندسین بسیجی در راستای برنامه جهش تولید در سالن چلسات مدیریت جهاکشاورزی شهرستان برگزار و در این کارگاه در راستای کشت‌های نوین مباحثی مطرح شد.
وی با اشاره به برگزاری کلاس کشت زعفران در روستای ابر گفت: این کلاس با حضور کشاورزان این روستا با حضور دکتر باباخانزاده در راستای معرفی کشت‌های نوین و آشنایی کشاورزان برپا گردید.
شعبانعلی خاطر نشان کرد: کلاس میدانی پرورش ماهی تیلاپیلا با حضور مهندس فوقانی در استخر نادعلی بسطام در جهت آشنایی با پرورش این ماهی با حضور مهندسین بسیجی و علاقمندان برپا شد.
وی با بیان اینکه این برنامه‌ها در طول سال هم برای مهندسین کشاورزی و کشاورزان و دامداران و علاقمندان برگزار می‌شود افزود: این برنامه‌ها در قالب طرح بسیج هگام با کشاورز در راستای علمی کردن و ارتقا رشد سطح عملکرد برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها