خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان به مناسبت هفته دفاع مقدس از توزیع ماسک رایگان در میان مردم خبرداد.
کد خبر: ۹۲۷۹۹۷۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان در حاشیه مراسمات هفته دفاع مقدس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: مراسم میقات صالحین با دعوت از خواهران و برداران حلقات شجره طیبه صالحین در مسجد جامع حضور پیدا نمودند و برنامه های خود را اجراء نمودند.

 

وی افزود:هر جا نام و راه بسیج باشد مطمعنا کارها با موفقیت انجام می گیرد و ما به بسیجیان کشور افتخار می کنیم و بسیج و سپاه در کنار مردم هستند واز ایران اسلامی با تمام توان دفاع می کنند.

 

وی بابیان اجرای کلاس های مشاوره خانواده باهمت ارزشمند خواهران گفت: با تلاش خوب و تاثیر گذار خواهران بسیجی کلاس های مشاوره خانواده در هفته دفاع مقدس برگزار شد که مورد استقبال خواهران شهرستان هندیجان قرار گرفت.

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : با کمک و همراهی خواهران و برادران برنامه های خوبی در هفته دفاع مقدس در شهرستان هندیجان در حال برگزاری است که از همه عوامل اجرایی در این مراسمات تشکر می کنم .

 

وی با اشاره به اجرای پروژه های محرومیت زدایی بیان کرد : در روز های آینده در هفته دفاع مقدس پروژه های محرومین زدایی افتتاح خواهند شد که با حفظ انسجام و رعایت بهداشتی گروه جهادی بسیجی پای کار هستند و تاکنون با موفقیت کار ها اجرایی نموده اند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها