خبرهای داغ:
مهدی پیلتن
حجت الاسلام والمسلمین خبازی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون مطرح کرد.
همانطور که در گام اول انقلاب و در دوران دفاع مقدس به اعتقاد و اعتماد به نصرت الهی، وحدت و یکپارچگی ، با استقامت و پایداری ، حفظ روحیه جهادی و انقلابی و با پیروی از فرمان ولایت توانستیم در مقابل دشمنان بایستیم در گام دوم انقلاب هم که در جنگ تمام عیار هستیم می توانیم با تکیه به همان عوامل و با استفاده از تجربیات دفاع مقدس پیروز میدانهای مختلف باشیم.
کد خبر: ۹۲۷۹۹۹۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام والمسلمین خبازی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون گفتند: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) وتاثیرات این انقلاب الهی عاملی شد که قدرتهای سلطه گر و ظالم احساس خطر کرده و تهاجم همه جانبه ای را برعلیه نظام نوپای اسلامی آغاز کنند وبه خیال باطل خود جلوی گسترش و نفوذ انقلاب اسلامی را بگیرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون  افزودند: ملتی که تازه انقلاب کرده بود با توکل و اعتماد واعتقاد به نصرت الهی به میدان مبارزه آمد و با پیروی از رهنمودهای پیامبرگونه امام راحل هشت سال در مقابل رژیم صدامی که آلت دست قدرتهای استکباری شرق و غرب شده بود و از سوی تمامی دشمنان و بدخواهان این نظام و انقلاب به انواع و اقسام تجهیزات نظامی و اطلاعاتی مجهز شده بود پیروز شد و به تعبیر حضرت امام کمر دو ابرقدرت شرق و غرب را شکست.

حجت الاسلام والمسلمین خبازی تصریح کردند:همانطور که در گام اول انقلاب و در دوران دفاع مقدس به اعتقاد و اعتماد به نصرت الهی، وحدت و یکپارچگی ، با استقامت و پایداری ، حفظ روحیه جهادی و انقلابی و با پیروی از فرمان ولایت توانستیم در مقابل دشمنان بایستیم در گام دوم انقلاب هم که در جنگ تمام عیار هستیم می توانیم با تکیه به همان عوامل و با استفاده از تجربیات دفاع مقدس پیروز میدانهای مختلف باشیم.

ایشان با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس در مقابل ائتلاف کشورهای منطقه ای و بین المللی ایستادیم گفتند: امروز هم که در جنگ تمام عیار دشمنان بر علیه نظام اسلامی در حوزه های سیاسی اقتصادی و اطلاعاتی قرار گرفته ایم می توانیم بایستیم و پیروز میدان باشیم.

وی گفت: همانطور که در دوران دفاع مقدس با استقامت و پایداری و دفاع همه جانبه، ابزار نظامی را از دست دشمن خارج کردیم، امروز هم با همان روحیه و تجربه دفاع مقدس می توانیم ابزار تحریم و تهدید را از دست دشمن خارج کنیم.

ایشان با تشریح اینکه در دوران دفاع مقدس توانستیم جلو نفوذ دشمن را بگیریم و اورا به پشت مرزهای آبی و خاکی به عقب برانیم تصریح کردند:امروز هم می توانیم در عرصه جنگ نرم دشمن جلو نفوذ فکری و فرهنگی دشمن را گرفته و از مرزهای اعتقادی فکری و فرهنگی خود محافظت نماییم و خرمشهرهای دیگری را فتح کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون  با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس به جوانانمان اعتماد کرده و شاهد خلاقیتها و نوآوری هائی شدیم افزودند:  امروز هم می توانیم در گام دوم انقلاب و در عرصه مدیریتی کشور با اعتماد به جوانان انقلابی و حزب اللهی مشکلات کشور را حل و فصل نموده و حلال مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشیم.

حجت الاسلام خبازی در پایان با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس برای پیروزی و غلبه بر دشمن، گوش به فرمان ولایت و رهبری بودیم گفت: امروز هم تنها راه سعادت و پیروزی در عرصه های مختلف اطاعت و پیروی از رهنمودهای ولایت و رهبری است که می تواند ما را از پیچ های خطرناک نظام و انقلاب که از سوی دشمنان تحمیل می شود عبور کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها