تجلیل و تکریم از مدافعان سلامت حوزه 714 کوثر شهرستان نظرآباد

فرمانده ناحیه نظرآباد،شهردار تنکمان و فرمانده حوزه714 کوثر تنکمان از فعالیت خواهران که به صورت جهادی به تولید ماسک مشغول هستند، دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۸۰۰۸۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرمانده ناحیه شهرستان نظرآباد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تشکر و قدردانی از جهادگران، درباره ی نقش ارزشمند زنان در دفاع مقدس و مدافعین سلامت،به سخنرانی اخیر حضرت آقا اشاره کرد و افزود: در زمان جنگ دفاع مقدس هر کسی به نحوی نقش داشت یک دختر دانش آموز دبستانی در دفاع مقدس جایی پیدا میکرد. یک دختر بچه هم میتوانست حضور داشته باشد یک بانو هم میتوانست با پخت نان،دوخت و شستن لباس و ...به نحوی در پشت جبهه کمک کند.

وی در پایان اظهار داشت :بین شرایط الان و شرایط زمان دفاع مقدس خیلی شباهت است،به نوعی تداعی آن دوران است،ودر زمان دفاع مقدس گروهی از بانوان نان می‌پختند،لباس میدوختند و برای جبهه می‌فرستادند،امروزه نیز زنان بسیجی به شکل های گوناگونی برای مهار بیماری کمک می‌کنند، این کار جهادی بسیجیان تحسین برانگیز است.

خواهران جهادگر پایگاه مهدیه و شهیده جعفریان روستای بختیار در حسینیه سیدالشهدا و پایگاه حضرت رقیه(سلام الله علیها) تنکمان در حال دوخت ماسک در جهت کمک برای مقابله با این بیماری هستند.این خواهران چرخ خیاطی خود را در این مکان ها مستقر کرده و به نیابت از یک شهیدی مشغول برش کش،دوخت و بسته بندی ماسک می‌باشند.

برگزاری نمایشگاه تصاویر جنایتهای آمریکا و دفاع مقدس ، بسته بندی بسته فرهنگی کتاب شهید سردار قاسم سلیمانی در حاشیه ی این برنامه نیز دیده می‌شود.

خبرنگار بسیجی: زارع دار

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار