امام‌جمعه بخش بهمن گفت: دیگر بعید است دشمن با اسلحه و تجهیزات نظامی به جنگ با ما بیاید بلکه از راه اشاعه فرهنگ غلط و فرهنگ فساد و فحشا تلاش می‌کند جوانان ما را از ما بگیرد و خانواده‌های ما را از سبک زندگی اسلامی دور کند.
کد خبر: ۹۲۸۰۱۰۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت‌الاسلام رضا علیزاده در جمع اعضاء ستاد نماز جمعه و فرماندهان پایگاه مقاومت خواهران به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: از دهه دوم انقلاب جنگ دشمن با انقلاب اسلامی به سمت جنگ فرهنگی، تهاجم و شبیخون فرهنگی و امثال آن رفت و گسترش پیدا کرد و تا امروز ادامه دارد.
امام‌جمعه بخش بهمن خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از همان سال‌های نخست انقلاب دست دشمنان را خوانده و بار‌ها از تهاجم و شبیخون فرهنگی خبر دادند.
حجت‌الاسلام علیزاده اذعان کرد: دیگر بعید است دشمن با اسلحه و تجهیزات نظامی به جنگ با ما بیاید بلکه از راه اشاعه فرهنگ غلط و فرهنگ فساد و فحشا تلاش می‌کند جوانان ما را از ما بگیرد و خانواده‌های ما را از سبک زندگی اسلامی دور کند؛ لذا آن‌ها به دنبال مهار انقلاب از درون توسط سربازان فرهنگی خود می‌باشند
علیزاده با بیان اینکه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در مقایسه با تهاجم نظامی و یا اقتصادی ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد، تصریح کرد: آرام و بی‌سروصدا، نامرئی و نامحسوس، فراگیر و گسترده ‍و از همه مهم‌تر ریشه‌ای و عمیق بودن از جمله این ویژگی‌ها است که ذهن و قلب انسان‌ها را نشانه گرفته و تسخیر می‌کند.
وی تأکید کرد: ما در جنگ سخت و در جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس با همه سختی‌ها سربلند و پیروز شدیم در جنگ نرم و جنگ فرهنگی امروز دشمن برای پیروزی باید تلاش کنیم.
ارسال نظرات