خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه:

پایگاه شهید نوژه با تمام شرایط موجود از آنچه روی کاغذ ثبت می‌شود، آماده‌تر است

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه گفت: پایگاه شهید نوژه، با تمام شرایط موجود از آنچه روی کاغذ ثبت می‌شود، آماده‌تر است.
کد خبر: ۹۲۸۰۱۰۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰

پایگاه شهید نوژه با تمام شرایط موجود از آنچه روی کاغذ ثبت می‌شود، آماده‌تر استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر سرتیپ دوم خلبان رضا خدایی در دیدار با امام جمعه همدان با اشاره به اقدامات جهادی نیروی هوایی به خصوص در دوران تحریم، اظهار داشت: بسیاری از کارهایی که در شرکت‌های بزرگی همچون بویینگ صورت می‌گیرد در داخل کشور توسط چهار جوان آن هم به صورت جهادی در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه پایگاه شهید نوژه، با تمام شرایط موجود از آنچه روی کاغذ ثبت می‌شود، آماده‌تر است، گفت: تسلیحاتی که دشمن به آن در دوران جنگ مجهز بود باید ظرف چند روز به تهران می‌رسید اما این جانفشانی‌ها و رشادت‌های رزمندگان بود که جلوی این کار را گرفت.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه با بیان اینکه شهدای پایگاه نوژه و نیروی هوایی مظلوم هستند، عنوان کرد: شهدایی بزرگ و عزیزی همچون شهید خلعتبری را داشته‌ایم که در دوران دفاع مقدس از آمریکا به ایران آمده‌اند و آنچنان فدایی امام(ره) شده بودند که روز اول عید سرش از تن در راه اسلام و انقلاب جدا می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات