فرمانده حوزه بسیج طلاب شهید شاه آبادی در گفت و گو با «بسیج»؛

300بسته لوازم التحریردرمناطق محروم استان البرز توزیع خواهد شد

فرمانده حوزه بسیج طلاب شهید شاه آبادی از توزیع 500 بسته کمک مومنانه و 300 بسته لوازم التحریر همزمان با اربعین حسینی در مناطق محروم استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۰۱۴۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳

سروان پاسدار اکبر دلاور در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تشریح اقدامات در این هفته حوزه بسیج طلاب شهید شاه آبادی اظهار داشت: طلاب و بسیجیان این حوزه در هفته دفاع مقدس اقدامات (دیدار با خانواده های معظم شهداء و جانبازان روحانی، برگزاری آبروی کوچه - افتخار محله در جلوی درب خانواده های معظم شهدا، عطر افشانی و گلباران مزار شهدا) را انجام دادند.

300بسته لوازم التحریردرمناطق محروم استان البرز توزیع خواهد شد

وی افزود: ما با اعزام تیم های جهادی طلبه به بیمارستان ها به خصوص در بخش کرونایی برنامه های متنوع ( پخش زیارت خاصه امام رضا (ع)، ضد عفونی و در بعضی موارد با توجه به دستور العمل و تعامل انجام شده با بیمارستان ها در بحث نگهداری و مراقبت از بیمارهای کرونایی) نیز انجام وظیفه خواهیم کرد.

فرمانده حوزه بسیج طلاب شهید شاه آبادی افزود: طلاب و روحانیون سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان البرز ضمن اطاعت از ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای همه دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و با تعامل و همکاری با بیمارستان ها آمادگی خود را جهت کمک به پرسنل خدوم و زحمت کش بهداشت و درمان اعلام می دارند.

فرمانده حوزه بسیج طلاب شهید شاه آبادی در پایان خاطر نشان کرد: ما  با همکاری بسیج سازندگی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان البرز در روز اربعین تعداد۵۰۰ بسته کمک مومنانه و تعداد ۳۰۰ بسته کامل لوازم التحریر بین خانواده های نیازمند توزیع خواهیم کرد و کماکان در بخش تغسیل اموات مومنین کرونایی با قدرت انجام وظیفه می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها