خبرهای داغ:
با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی؛
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا، حجت الاسلام روح اله مهدی نیا را به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه معرفی کرد.
کد خبر: ۹۲۸۰۱۴۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در آیین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، شهرستان میانه را مهد تربیت فرزندان غیوری دانست که با تشکیل چندین گردان در خط مقدم جنگ تحمیلی حضور یافته و حماسه آفرینی کردند.

   نماینده ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی افزود: شجاعترین و مخلصترین نیروهای برخاسته از این شهر با تمام وجود در برابر دشمن جنگیدند، شهدای بسیاری را تقدیم اسلام و انقلاب کردند و با این ایثار و از خودگذشتگی توانستند گره های بسیاری را باز کنند و امثال شهید جعفری و شهید فرقانی و ... هرگز فراموش نخواهند شد.

   حجت الاسلام سرایی با اشاره به حرکت سریع انقلاب و پشت سر گذاشتن موانع و مشکلات و تحریم ها و تهدیدات، اظهار داشت: انقلاب نوپای ما آنقدر برق آسا حرکت کرد که با خلق معجزه هایی همچون دفاع مقدس، محاسبات تمامی سرویسهای اطلاعاتی و برنامه ریزی دشمن را بر هم زد و توطئه ها، ترورها، تحریم ها و حتی تحمیل جنگ نابرابر نیز نتوانست حرکت پرشتاب و پیش رونده انقلاب را متوقف کند.

   وی تصریح کرد: امروز دشمن حرف از فعال سازی مکانیسم ماشه می زند در صورتی که از همان ابتدای انقلاب این مکانیسم فعال شده است ولی دشمن هرگز به اهدافش نرسیده و نخواهد رسید چرا که حمایت جدی و تمام عیار دنیا از صدام و سلاح های شیمیایی و میکروبی آنها نتوانست نظام ما را از پای درآورد و این در حالی است که آن روز دستان ما خالی بود و اکنون بسیار قدرتمندتر و قویتر شده ایم.

   حجت الاسلام سرایی با تاکید بر نقش مطالبه گری در بهبود اوضاع جامعه و حل مشکلات کشور، متذکر شد: امروز رسالت بزرگ و سنگینی بر گردن ماست و باید فرهنگ مطالبه گری را در جامعه رواج دهیم.

   آیین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با شرکت مسئولانی از شهرستان، جمعی از بسیجیان و کارکنان سپاه در مقابل حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد و حجت الاسلام سرایی ضمن قدردانی از زحمات و خدمات حجت الاسلام حسن امیرنژاد، حجت الاسلام روح اله مهدی نیا را به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه معرفی کرد.  

ارسال نظرات