فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) در گفتگو با «بسیج»؛

جنگ هشت ساله بارژیم بعثی عراق ما را قوی تر کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) گفت: جنگ و دفاع دو روی یک سکه هستند که یک روی آن نشان از خوی و خصلت دشمنی و توحش گروهی بین المللی به سرکردگی صدام ملعون است و در سمت دیگر دفاعی جانانه که نشانگر غیرت و تعصب دلیرمردان و شیر زنانی می باشد که از همه وجود، دارایی و سرمایه خود گذشتند تا آزادی، شرافت، دین، کشور و آبروی ما حفظ شود.
کد خبر: ۹۲۸۰۱۵۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴

سرهنگ دوم علیزاده در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با اشاره به اینکه جنگ هشت ساله ما را قوی تر کرد، اظهار داشت: بسیاری از پیشرفت هایی که امروز در عرصه تکنولوژی به آن رسیدیم، مرهون زحمات آن دوران است و هر چه از تاریخ شروع جنگ تحمیلی گذشت، برگ زرینی به افتخارات این کشور افزود.

جنگ هشت ساله بارژیم بعثی عراق ما را قوی تر کرد

وی افزود :جنگ را مردم اداره و پشتیبانی کردند که نصرت و پیروزی حاصله در جنگ بخاطر رهبری امام راحل، توسل به اهل بیت(ع)، توکل به خداوند متعال و همچنین زحمات شبانه روزی رزمندگان ایران اسلامی بوده و دفاع مقدس گنج تمام نشدنی است که فرهنگ عاشورایی هیهات من الذله را احیاء کرد.

وی متذکر شد: دفاع ما مقدس بود زیرا که اسلام در برابر همه کفر و استکبار ایستاده بود و محور همه تصمیمات ما در آن موقع خدا و اهل بیت(ع) بویژه امام حسین (ع) بودند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) در پایان خاطر نشان کرد: بسیجیان این ناحیه منظور پاسداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدامات (افتتاح سالن ورزشی چند منظوره بنام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، افتتاح ساختمان اورژانس اجتماعی توسط گروه های جهادی، برگزاری جشنواره مالک اشتر، توزیع کمک های مومنانه، کاروان دفاع، خدمات پزشکی رایگان، مراسم آبروی محله، فضا سازی، دیدار با خانواده های محترم شهداء، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، گلباران مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و غیره) برگزار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها