فرمانده سپاه سرخه گفت: مادران شهدا الگوهای برتر بانوان ایرانی هستند
کد خبر: ۹۲۸۰۱۵۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در شهرستان سرخه؛ همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس سرهنگ مرتضی عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه با حضور در منزل خانواده‌های شهیدان حسینعلی عینعلی و عباسعلی فیض با آنان دیدار و از صبر و مجاهدت آنان تجلیل کردند.
سرهنگ مرتضی عبداللهی در حاشیه این دیدار ضمن اشاره به دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی گفت: مهمترین سرمایه این نظام همین خانواده‌های بابصیرت شهدا و ایثارگران هستند.
وی افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان دیدار و سرکشی و تجلیل از خانواده شهدای دفاع مقدس است. والدین شهدا عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب فدا کردند و اسوه‌های ایثار هستند.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: شهدا به پشتوانه تربیت اسلامی و زهرایی به سمت مبارزه در میدان حق علیه باطل حرکت کردند؛ پیروز در هشت سال دفاع مقدس بدون مجاهدت‌های مادران رزمندگان و شادت‌های بانوان رزمنده در عرصه‌های پشتیبانی و بعضاً دفاعی امکان پذیر نبود.
عبداللهی تاکید کرد: الگوی زنان در جامعه اسلامی امثال همین مادران شهدا هستند که به درستی نقش مادرانه و تربیتی خود را ایفا کرده اند و الگوی تربیتی جامعه به شمار می‌روند.
وی در ادامه اضافه کرد: تلاش و صبوری والدین شهدا که فرزندان والا مقام خود را در مسیر رضایت خداوند و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند، توصیف شدنی نیست.
در پایان بعد از شنیدن درد و دل‌های مادران و پدران شهدا از آن‌ها تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها