به مناسبت هفته دفاع مقدس طرح غرفه مجازی کتاب دفاع مقدس، موشن گرافیک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و پوستر شهید سردار عبدالحسین ولی پور در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد رونمایی و نمایشگاه کتاب دفاع مقدس نیز در این نهاد دایر شد.
کد خبر: ۹۲۸۰۱۵۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد،آیین رونمایی از این برنامه های فرهنگی حوزه دفاع مقدس با حضور  شریف اسلامی رئیس حوزه هنری استان، حجت الاسلام سید رضا افتخاری مدیرکل سازمان تبلیغات کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

طرح غرفه مجازی کتاب دفاع مقدس در حوزه هنری استان

 رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در این آیین در خصوص طرح غرفه مجازی کتاب دفاع مقدس ( روشنای خاطره ها) گفت: علاقه مندان به کتاب های حوزه دفاع مقدس می توانند جهت خرید کتاب های این طرح به نشانی اینترنتی 8roshana.ir   مراجعه کنند و با 20 درصد تخفیف کتاب های مورد نظر خود را خریداری نمایند.

شریف اسلامی بیان کرد: در طرح غرفه مجازی کتاب دفاع مقدس هر خریدی که در هر نقطه ای از کشور صورت پذیرد در بسته بندی ویژه و کاملا بهداشتی به طور رایگان تحویل مشتری داده می شود و متناسب با سقف خرید هدیه ویژه ای نیز اختصاص داده خواهد شد.

رئیس حوزه هنری افزود:نمایشگاه مجازی کتاب دفاع مقدس  تا ۱۷ مهرماه  امسال ادامه دارد.

وی گفت: این طرح به صورت مشارکتی با انتشارات شهید کاظمی، روایت فتح ، 27 بعثت و سوره مهر برگزار شده و هدف از اجرای آن دسترسی آسان به مطالعه کتاب های حوزه دفاع مقدس و تسهیل در خرید اینترنتی این کتاب ها است.

افتتاح نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه کتاب دفاع مقدس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در آیینی با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان افتتاح شد.

رئیس حوزه هنری استان  در حاشیه افتتاح این نمایشگاه  گفت: در این نمایشگاه کتاب های تولیدی حوزه هنری استان با موضوع دفاع مقدس که در چند سال اخیر چاپ و منتشر شده در معرض دید عموم قرار گرفته است.

شریف اسلامی بیان کرد: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس از 5 مهرماه به مدت یک هفته در محل حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد واقع در گلستان 14 پلاک 20 جنب اداره کل بنیاد شهید استان دایر است.

رونمایی از موشن گرافیک" سردار سلیمانی " در حوزه هنری استان

موشن گرافیک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان عقیق مقاومت امروز با حضور رئیس حوزه هنری استان و مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج رونمایی شد.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویاحمد در آیین رونمایی از این اثر هنری تصویری گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس این موشن گرافیک پنج دقیقه ای با عنوان "عقیق مقاومت" به پاس گرامیداشت نام و یاد سردار شهید قاسم سلیمانی به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد تولید شده است.

شریف اسلامی افزود : این موشن گرافیک به کارگردانی  مهدی نجفی نژاد با هدف بررسی زندگینامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و معرفی بهتر رشادت های این شهید گرانقدر به نسل جوان امروزی تولید شده است.

وی تصریح کرد:  موشن گرافیک عقیق مقاومت که با ظرافت های بصری، روایی و واقع گرایانه زندگی کلی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را مورد بررسی قرار می دهد.

اسلامی در پایان بیان داشت: این موشن گرافیک به مناسبت آغاز چهلمین سالگرد دفاع مقدس رونمایی شد واز طریق فضای مجازی  منتشر خواهد شد.

‌رونمایی از پرتره نقاشی سردار شهید عبدالحسین ولی پور در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت هفته دفاع مقدس پرتره نقاشی سردار شهید عبدالحسین ولی پور با حضور رئیس حوزه هنری استان و مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه آیین رونمایی از این اثر هنری گفت: پرتره نقاشی سردار شهید عبدالحسین ولی پور با هدف نشر و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تولید شده است.

عبدالرسول شریفی افزود: این تابلو به سفارش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد و توسط هنرمند هم استانی علی حسن قاسمیان با تکنیک رنگ روعن در ابعاد 50 در70 نقاشی شده است و امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس رونمایی شد.

وی بیان کرد: واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در نظر دارد در آینده نزدیک پرتره نقاشی سایر شهدای شاخص استان را نیز طراحی و تولید کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات