خبرهای داغ:

فرمانده سپاه مهاباد با خانواده شهدای این شهرستان دیدار کرد

همزمان با هفته دفاع مقدس فرمانده سپاه مهاباد و جمعی از مسئولان شهرستان با خانواده شهیدان احمدی و دیودل دیدار کرده و از صبر و شکیبایی آنان تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۲۸۰۱۶۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد؛ سرهنگ پاسدار طالب رحیمی فرمانده سپاه مهاباد در این دیدار خانواده معظم شهدا را پیرو راستین امام حسین (ع) دانست و اظهار کرد: شهدا با تاسی به اهل بیت (ع) برای مقابله با باطل جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده های آنان ادامه دهنده خط سرخ حسینی و راه شهدا است.

این مسئول افزود: تاسی به امام حسین (ع) و نهادینه شدن فرهنگ شهادت طلبی و ایثار که از واقعه عاشورا آموخته ایم موجب تقدیم هزاران شهید، آزاده، جانباز و ایثارگر در دوران دفاع مقدس شد که به برکت این خون‌های مطهر کشور ما در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد.

رحیمی دیدار با خانواده معظم شهدا را گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و افتخاری بزرگ دانست که وظیفه تک تک مسئولان است.

وی ادامه داد: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی کسانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود که همانا جان شیرین شان بود در طبق اخلاص گذاشتند و به اسلام تقدیم کردند.

رحیمی گفت: امروز اقتدار کشور را وامدار خون های مطهر و پاک کسانی هستیم، که در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و اجازه تعدی حتی به یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند.

در پایان این دیدارها هدایایی به رسم یادبود به خانواده محترم شهداء از طرف سپاه مهاباد اهداء شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات