خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان این‌که معیار و ملاک عمل مسولان برای خدمت به مردم باید خانواده شهدا باشند، گفت: مکلف هستیم به محضر تمام خانواده شهدا و جانبازان برسیم و از آن‌ها قدردانی کنیم.
کد خبر: ۹۲۸۰۲۱۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل آذربایجان شرقی، موسی خلیل اللهی در دیدار با خانواده شهید محمدرضا فخیمی شهید مدافع حرم، با بیان این‌که در مقابل کسانی که فرزندان خود را در راه دفاع از میهن اسلامی فدا کردند، مدیون هستیم، اظهار کرد: دستگاه قضایی استان در راستای تحقق اهداف شعائر شهدا خود را متعهد به تامین امنیت و آرامش مردم می‌داند.

وی افزود: شهدا و ایثارگران با تاسی از مکتب ائمه معصومین(ع) و به ویژه عشق به سید الشهدا(ع) جان خود را برای دفاع از اسلام فدا کردند.

خلیل اللهی با بیان این‌که خدمت به خانواده شهدا بالاترین اجر و پاداش را دارد، بیان کرد: مکلف هستیم به قدردانی از خانواده شهدا و جانبازان هستیم چراکه سختی‌های ایثارگران و جانبازان طی چندین سال به هیچ شکلی قابل جبران نیست.

 وی با اشاره به این‌که معیار و ملاک عمل مسولان برای خدمت به مردم باید خانواده شهدا باشند، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن همه ملت دارند.

ارسال نظرات