با حضور دانش آموزان بسیجی لاران:

تجلیل از خانواده معظم شهدا

جمعی از فرماندهان، مسئولین و خواهران بسیجی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید باهنر لاران از خانواده معظم شهدای شهر سورشجان سرکشی و تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۲۸۰۲۵۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید باهنر لاران با تبریک  هفته دفاع مقدس گفت:  جمعی از فرماندهان، مسئولین و خواهران بسیجی آموزشگاه بهشت آیین با حضور در منزل خانواده معظم شهدای شهر سورشجان با رعایت اصول فاصله گذاری و بهداشتی، از مقام شامخ شهید"علیجان حیدری" تجلیل کردند.

در این دیدار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید باهنر لاران با بیان اینکه سرکشی از خانواده های معظم شهدا یک وظیفه همگانی است، هدف از این دیدار را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از خانواده های ایشان بیان کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید باهنر لاران افزود: ارج نهادن به خانواده شهدا باید سرلوحه کار تمام مسئولان و مردم قرار بگیرد.

وی، تأکید کرد: همه ما وظیفه داریم در راستای پاسداشت خون شهیدان در دفاع از میهن، یار و مددکار خانواده آنان باشیم.

وی، گفت: صبر و شکیبایی خانواده معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر توطئه دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان‌های نظام اسلامی و رهبری دفاع کرده‌اند.

گفتنی است : شهید "علیجان حیدری"  متولد شهر سورشجان از توابع بخش لاران هست، پس از رشادت آفرینی در دوران 8 سال دفاع مقدس، به فوز عظیم شهادت نائل آمدند.

ارسال نظرات