خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: روزی هزینه حفظ ارزش‌ها در برابر دشمن جانفشانی و از خود گذشتن در میدان جنگ بود و امروز نیز باید این توان در جنگ اقتصادی خرج کرد تا مردم آن را در زندگی خود مشاهده کنند.
کد خبر: ۹۲۸۰۲۹۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آبادان، سردار احمد خادم سیدالشهدا صبح امروز در آئین تجلیل از مدافعان آبادان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: رزمندگان ما در مقابل دشمن بعثی که تحت حمایت و پشتیبانی کشورهای دنیا بود، با سلاح ایمان و اراده پولادین ایستادگی و مقاومت کردند.

وی عنوان کرد: دفاع مقدس نشان‌دهنده حماسه ایثارگری و قله بلند پایداری و غیرت ملتی با شرفی است که در زیر سایه رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) برای خاک، ناموس و کیان ایران اسلامی حماسه و جانفشانی کردند.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: زنان و مردان ایران اسلامی در سال‌های دفاع مقدس رشادت و حماسه‌های زیادی را علیه کفر جهانی خلق کردند.

خادم‌ سیدالشهدا عنوان کرد: صبر، متانت و بردباری امروز ملت ایران در برابر مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها ادامه از خودگذشتگی و ایثارگری و ارزش‌هایی است که در هشت سال دوران دفاع مقدس مشهود و نمایان بود.

وی افزود: روزی هزینه حفظ ارزش‌ها در برابر دشمن جانفشانی و از خود گذشتن در میدان جنگ بود و امروز نیز باید این توان در جنگ اقتصادی خرج کرد تا مردم آن را در زندگی خود مشاهده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها