خبرهای داغ:
امام جمعه عشق آباد با بیان اینکه امروز پول شرقی، تبلیغ غربی و فکر صهیونیستی به میدان آماده است تا خانواده را بزند، گفت: مادران شهدا اتاق فرمان بی نظیری هستند که امروز دشمن به دنبال زدن این اتاق است و این مادران هستند که می توانند کشوری را از انحراف نجات بدهند.
کد خبر: ۹۲۸۰۲۹۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، حجت الاسلام تیجانی امام جمعه عشق آباد طبس در همایش مادران عاشورایی اسطوره های مقاومت روستای جمز طبس گفت :کسانی که ظرف خودشان را برای پذیرش رحمت الهی آماده کردند و در راه خداوند جهاد کردند در مقابل خدا راه هدایت را به آنها نشان می دهد.

وی افزود: دفاع مقدس ذخیره ای تمام نشدنی است که قابل اتمام نیست و و این برکت مانند چشمه ای است که قطع نمی شود و به پایان نمی رسد.

حجت الاسلام تیجانی خاطر نشان کرد: شما در جنگ می بینید که اکثر نوابغ و شهدا جوانان بودند و این چیزی جز این نیست که سن اینها برکت داشت و در طول تاریخ علما و فضلایی داشتیم که با چشم برهم زدنی طی الارض می کردند.

وی عنوان داشت: جبهه انقلاب با وجود دفاع مقدس بسیار با برکت است و اگر به این ریسمان چنگ بزنیم انقلاب ما تضمین می شود.

امام جمعه عشق آباد گفت: مادران شهدا اتاق فرمان بی نظیری هستند که امروز دشمن به دنبال زدن این اتاق است و این مادران هستند که می توانند کشوری را از انحراف نجات بدهند. در طول دفاع مقدس ما شهدای بانویی داریم که در عرصه های مختلفی از جمله پرستاری وخدمت رسانی در راه خدا جهاد کرده اند.

حجت الاسلام تجیانی ادامه داد: امروز پول شرقی، تبلیغ غربی و فکر صهیونیستی به میدان آماده است تا خانواده را بزند ، قبلا دشمن با گلوله می زد و امروز با یک کلیک بر روی یک گوشی این کار را می کند.

وی گفت: مادران به گونه ای می توانند فرزندان خود را تربیت کنند شهید بروجردی ها تربیت شوند ، امام (رحمه الله علیه) ها تربیت شوند تا زمانی که مرحوم امام فرماندهی کل قوا را تربیت کرد با این که درسی از جنگ و استراتژی جنگ نخوانده بود گفت خرمشهر باید آزاد شود یا حصر آبادان باید شکسته شود و شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها