همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و با حضور فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) صورت گرفت

افتتاح نیروگاه 20 کیلوواتی خورشیدی در اصفهان

همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، سازمان بسیج مهندسین صنعت استان اصفهان در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و جهش تولید و ایجاد اشتغال پایدار با همکاری شرکت تعاونی روستایی برخوار اقدام به طراحی و راه اندازی نیروگاه خورشیدی 20 کیلو واتی نمود.
کد خبر: ۹۲۸۰۳۳۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، سازمان بسیج مهندسین صنعت استان اصفهان در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و جهش تولید و ایجاد اشتغال پایدار در جهت طرح اعتلای جهاد روشنایی با همکاری شرکت تعاونی روستایی شهرستان برخوار اقدام به طراحی، تامین، نصب و راه اندازی نیروگاه خورشیدی با توان تولید نامی برق به میزان 20 کیلو وات نمود.

در روز پنجشنبه مورخ 03/07/1399 طی مراسمی با حضور سهامدارن محترم شرکت تعاونی روستایی و همچنین فرماندهی محترم سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان و برخی از مسئولان و مدیران دولتی این شهرستان رونمایی و به شبکه برق سراسری متصل گردید.

در همین راستا با فرهنگ سازی صورت گرفته و همچنین توضیحات کارشناسان سازمان بسیج مهندسین صنعت استان اصفهان هماهنگی جهت احداث نیروگاه های خورشیدی برای سایر تعاونی ها صورت پذیرفت و هماهنگی جهت نصب چندین سامانه خورشیدی دیگر محقق گردید.

در این مراسم و به مناسبت هفته دفاع مقدس از خانواده معزز و معظم شهدا و جانبازن و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس که در مجموعه شرکت تعاونی برخوار حضور داشتند تجلیل و قدردانی بعمل آمد.  

انتهای پیام/

ارسال نظرات