خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه قاین گفت: امروز هم در دوران جنگ هستیم اما فقط  نوع آن عوض شده و دشمن به سمت جنگ نرم آمده و نباید اجازه دهیم دشمن در فضای مجازی به ارزش ها و اعتقادات ما لطمه بزند.
کد خبر: ۹۲۸۰۳۵۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همایش نقش زنان در دوران دفاع مقدس به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س)در محل مسجد غدیر قاین برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام وافی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاین با بیان این که اگر بانوان در دوران دفاع مقدس همراهی نمی کردند جنگ ما به نتیجه نمی رسید،  افزود: در کنار هر فرمانده سپاه، یک سرلشکر، یک بسیجی، یک پاسدار و یک خانم نقش کمک کننده و روحیه دهنده دارد.

 حجت الاسلام وافی ادامه داد: مادران  و خواهران و همسران شهدا در دوران دفاع مقدس از زنان کربلا الگو گرفته اند و در این دوران هم زنان ما هم پای مردان در همه صحنه ها حضور دارند.

وی افزود: امروز هم در دوران جنگ هستیم اما فقط  نوع آن عوض شده است و دشمن به سمت جنگ نرم آمده است و نباید اجازه دهیم دشمن در فضای مجازی به ارزشها و اعتقادات ما لطمه بزند.

 سرهنگ فرحبخش ثانی فرمانده ناحیه بسیج سپاه قاین در این جلسه، گام دوم انقلاب را یک راهنما برای چهل ساله دوم انقلاب دانست و اظهار کرد: همه ما و به خصوص جوانان در گام دوم انقلاب ماموریت داریم که چراغ و راهنمای مورد هدف رهبری را به خوبی پیاده کنیم.

وی ادامه داد: مقام‌معظم رهبری ۷ ماموریت در گام دوم انقلاب به ما داده اند و مهمترین توصیه ایشان کلیدی برای حل تمام مشکلات است که امید و نگاه خوشبینانه به آینده داشته باشید و باید امید را در خود و جامعه ایجاد کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها