میزگرد رسانه ای بسیج استان مرکزی / باحضور پیشکسوت دفاع مقدس

ابعاد حماسی و فرهنگی دفاع مقدس نیاز به تبیین بیشتری دارد/ قدرت بسیج کنندگی مردم یکی از ویژگی های ممتاز دفاع مقدس

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه ویژه گرامیداشت در این ایام ، عباس حسینی از فرماندهان پیشکوت دفاع مقدس در غرفه خبرگزاری بسیج و میزگرد رسانه ای پیرامون دفاع مقدس در خصوص چگونگی و چرایی جنگ حضور یافت.
کد خبر: ۹۲۸۰۴۰۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه ویژه گرامیداشت در این ایام ، عباس حسینی از فرماندهان پیشکوت دفاع مقدس در غرفه خبرگزاری بسیج و میزگرد رسانه ای پیرامون دفاع مقدس در خصوص چگونگی و چرایی جنگ حضور یافت.

پیشکوت دفاع مقدس و از فرماندهان سپاه در استان مرکزی در این میزگرد رسانه ای با اشاره به اینکه هرچقدر از وقوع جنگ و رشادت های مردان این خطه در دفاع مقدس می گذرد باید معرفت عموم نسبت به این رخداد شگرفت بیشتر شود افزود:تبیین و تشریح چگونگی رخداد جنگ و بررسی و علل و عوامل رویارویی یک کشور تازه انقلاب کرده با رژیم استبدادی که با حمایت کشورهای غربی طبل جنگ را زد نیاز به بررسی بیشتر دارد.

وی افزود:در شرایطی که انقلاب اسلامی به رهبری مردی الهی با برافراشته نمودن پرچم مردم سالاری دینی  تازگی پیروز شده بود و خیلی از کشورها تاب دیدن این موضوع را نداشتند  این موضوع زمینه ای برای شروع دسیسه و توطئه از سوی آن ها شد.

ابعاد حماسی و فرهنگی دفاع مقدس نیاز به تبیین بیشتری دارد/ قدرت بسیج کنندگی مردم یکی از ویژگی های ممتاز دفاع مقدس

حسینی ثمرات و برکات انقلاب اسلامی را منوط به مرزهای داخلی نداست و گفت:انقلابی که با رهبری امام(ره) به جریان افتاد زمینه ی تحول و انقلاب در سایر کشورهای اسلامی بود که منافع خیلی از کشورهای طاغوتی را به خطر می انداخت.

این رزمنده دفاع مقدس اظهار داشت:حمایت های همه جانبه دشمنان داخلی و خارجی اعم از کشورهای مرتجع عربی و اروپایی و در راس آن ها ایالات متحده آمریکا این موضع را اثبات می کند تاجایی که با همراهی منافقین و قراردادن  صدام حسین  با روحیات سوداگرانه ، جبهه ای برای مقابله با دستاورد های مردمی در انقلاب اسلامی طراحی کردند.

وی بابیان اینکه درآن شرایط رهبری و مدیریت شرایط کنونی کشور نیازمند تدبیر های حکیمانه امام بود افزود: وضعیت ارتش بلاتکلیف و سپاه به تازگی تاسیس شده بود و ساز و کار مدیریتی کشور به طور کامل شکل نگرفته بود.

حسینی بااشاره به نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و رابری این حماسه بزرگ عنوان کرد: نقش امام بی مانند و مدبرانه بود و تشبیه به سال61 هجری و واقعه کربلا دارد چرا که حال و هوای رزمندگان در اعزام ها گویای این موضوع بود.

این رزمنده دفاع مقدس تاکید کرد: علی رغم اینکه مقدورات برای جبهه ها حداقلی بود اما سلاح ایمان و معنویت در جبهه ها همواره پلی برای موفقیت و حضوری پیروزمندانه در عرصه دفاع به شمار می رفت.

وی تبیین سازی و تشریح دستاوردها و بیان و معرفی الگوهای کارآمد در دوران دفاع مقدس را امروز یک واجب بر روی زمین مانده توصیف کرد و ابراز داشت: تربیت جوانان مومن و انقلابی همچون فرماندهان جوان ما در دفاع مقدس، خلاقیت و نوآوری و ظرفیت استعداد های امروز نسل جدید که در جبهه ها ناممکن ها ممکن می کرد امروز بیش از گذشته نیاز جامعه ماخواهد بود.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: قدرت بسیج کنندگی مردم برای اعزام به جبهه ها ظرفیت بزرگ برای پیروزی بود امروز هم با حضور مردم در جنگ های مختلف نظیر اقتصادی پیروزی برای جامعه ایرانی اسلامی حتمی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات