خبرهای داغ:
یادواره شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط حوزه بسیج دانش اموزی خواهران با حضور مسئولین شهرستان شادگان در مدارس شادگان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۸۰۴۲۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان ؛ مراسم یادواره شهدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور دانش آموزان واحد مقاومت دارخوین برگزار شد.

پاسدار بالدی مسئول فرهنگی ناحیه در حاشیه این مراسم با اشاره به لزوم برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از موضوعات بسیار مهم برای ما، انتقال صحیح ارزش های دفاع مقدس به عنوان مهمترین اتفاقی که در تاریخ انقلاب حادث شد به نسل های بعد است تا نسل های جوان بدانند دفاع ما برای چه بود، شهدا که بودند و برای چه شهید شدند و هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای برگزاری یادواره شهدا است.

 

وی افزود : آشناسازی نسل جوان انقلاب با فداکاری‌ها و رشادت های شهدا که برای امنیت، آرامش و آزادی کشور رقم خورده است را یکی از مهمترین وظایف باید دانست .

ایشان در پایان افزودند : به بیان فرازهایی از وصیت نامه شهدا، بازگویی شرح عملیات‌های آن دوران و حال و هوای جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و خاطراتی که از زبان یادگاران و سرداران دوران دفاع مقدس بیان می شود می تواند در دستیابی به این هدف موثر واقع شود.

مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها