خبرهای داغ:
به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، با همت و تلاش خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) حوزه مقاومت بسیج خواهران و فرهنگی هنری ناحیه سپاه هندیجان ، نمایشگاه عکس و ماکت دفاع مقدس تحت عنوان محرم مهدوی همراه با توزیع بسته های فرهنگی در جوار یادمان شهدای گمنام شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۲۸۰۴۴۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: راه شهدا با تمام قدرت ادامه دارد و در مقابل هر تهدید یا تجاوز دشمنان اسلام با تمام وجود ایستادگی می کنیم و بهترین راه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همین برپایی نمایشگاه عکس و تمثال مبارک شهدا هست که ما هر چه داریم از این شهدا هست.

 

وی افزود: برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس دارای اهدافی هست که یکیش آشنایی با رشادت های رزمندگان و شهدا هست که در دوران دفاع مقدس حماسه ها برای سربلندی ایران اسلامی بوجود امد که همه این ها با ارزش هست .

 

 

تجلیل از خانواده شهید دانش آموز و فرهنگی هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از دیدار و تجلیل از خانواده شهید دانش آموز و فرهنگی شهرستان هندیجان شهید والامقام ضرغام خزاعلی به اداره آموزش و پرورش ، رئیس اداره بنیاد شهید و فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و مسئول بسیج فرهنگیان هندیجان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد .

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب در شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی با تلاش حوزه های مقاومت بسیج برداران و خواهران و حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و دیگر اقشار بسیج در حال برگزاری است که از همه آنها تقدیر می شود .

 

وی افزود: سرکشی از خانواده های معظم شهدا شهدا و رسیدگی به خواسته های آنها در رفع مشکلات یک اقدامی خداپسندانه ووظیفه است که ماها بایستی با افتخار انجام بدهیم.

 

وی بابیان تقدیر از تلاش ها وصبرخانواده های معظم شهدا و ایثار گر گفت: در اصل ما هر چه داریم از همه لحاظ به برکت خون های پاک شهدا و صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا و ایثار گر است پس همه ماها قدر شناس این بزرگواران هستیم و انشاله در ادامه برنامه های هفته دفاع مقدس از خانواده های معظم شهدا دیدار همراه با تجلیل در شهرستان هندیجان داریم.

 

دیدار از رزمندگان پیشکسوت دوران هشت سال دفاع مقدس در هندیجان

مسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت ناحیه سپاه هندیجان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در حاشیه دیدار و تجلیل از پیشکسوتان رزمنده به خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: رشادت های رزمندگان پیشکسوت دوران هشت سال دفاع مقدس هیچ گاه فراموش نمی شود و از این همه ایثار و حماسه به شایستگی تقدیر می کنیم.

 

سرگرد پاسدار بهرام شنبدی عنوان کرد : با هماهنگی و برنامه ریزی از رزمندگان پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس شهرستان هندیجان دیدار و تجلیل داریم و خواسته های آنها را پیگیری می کنیم که در این باره فرمانده ناحیه سپاه هندیجان در دیدار از این رزمندگان حضوری خوب و تاثیر گذار دارد.

 

وی بابیان هویت انقلاب ما در راستای دفاع مقدس است گفت: هویت انقلاب ایران اسلامی در هدایتگری های امام راحل ، فرمایشات مقام معظم رهبری و دفاع مقدس و یادوارهای شهدا و نهضت کربلا و عاشورا خلاصه می شود که همه ماها مدیون این همه ارزش های مقدس هستیم .

دیدار و تجلیل از مدافعان سلامت شهرستان هندیجان

در ادامه گزارش خبری ، فرمانده ناحیه سپاه هندیجان به همراه معاونت های ناحیه از مدافعان سلامت شهرستان دیدار و تجلیل نمودند و از زحمات رئیس شبکه بهداشت ودرمان هندیجان و پزشکان ، پرسنل و پرسنل برای مبارزه با ویروس کرونا و تلاش مخلصانه به مردم شهرستان هندیجان تقدیر و تشکر نمود.

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان درراستای قدرشناسی از زحمات شبکه بهداشت و پرستاران و پزشکان تعدادی بسته های معیشتی و گان پزشکی به انها هدیه داد و برای آنها آرزوی موفقیت و سلامتی نمود .

در پایان رئیس شبکه بهداشت ودرمان هندیجان از حضور فرمانده ناحیه سپاه هندیجان و معاونت های ناحیه به شایستگی تقدیر و بر ادامه همکاری سپاه و بسیج و شبکه بهداشت در تمام موارد بهداشتی تاکید نمود و از تلاش های سپاه و بسیج برای خدمت به مردم تشکر نمود.

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده هندیجان

در ادامه گزارش خبری هفته دفاع مقدس در هندیجان ، نمایشگاه صنایع دستی با همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و همکاری بسیج فرهنگیان با حضور فرمانده ناحیه سپاه هندیجان و رئیس اداره بنیاد شهید و ایثارگران و اداره آموزش و پرورش و مسئول بسیج فرهنگیان شهرستان افتتاح شد .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده هندیجان از آثار متنوع صنایع دستی اظهار داشت : دانش آموزان بسیجی از نمایشگاه هفته دفاع مقدس صنایع دستی به خوبی استقبال نمودند که با این اقدام مردم شهرستان پس از اطلاع از نمایشگاه دیدن می نمایند.

پاسدار عیسی شنبدی بر ادامه برنامه های متنوع هفته دفاع مقدس در حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی تاکید نمود و خاطر نشان شد که نمایشگاه صنایع دستی برای استفاده عموم مردم و بسیجیان به مدت یک هفته آماده پذیرایی می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها